شهرداری گرگان به صدرنشینی در لیگ برتر بسکتبال ادامه داد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم رعد پدافند هوایی تهران به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر روز پنجشنبه در سالن خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان به قضاوت ابراهیم عباس‌زاده، مصطفی شریعتی و مهرشاد علویان برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۱۰۲ بر ۷۱ میهمانش را با شکست بدرقه کرد.

بازیکنان تیم شهرداری در کوارتر اول و دوم به ترتیب با نتایج ۳۰ بر ۲۸ و ۲۷ بر ۱۵ حریفش را شکست دادند تا نیمه اول با نتیجه ۵۷ بر ۴۳ به سود گرگانی‌ها به پایان برسد.

در کوارترهای سوم و چهارم این بازی هم بازیکنان شهرداری گرگان توانستند تابلوی امتیازات را به ترتیب با نتایج ۲۹ بر ۱۷ و ۱۶ بر ۱۱ و مجموع ۴۵ بر ۲۸ در نیمه دوم به سود خود رقم بزنند.

پری پتی، بهنام یخچالی، رسول مظفری، سجاد پذیرفته و آنتاناس اودراس پنج بازیکن آغازکننده تیم شهرداری گرگان در این بازی با هدایت مهران حاتمی بودند.

شاگردان جمال سیفی سرمربی تیم رعدپدافند هوایی تهران نیز در ترکیب اولیه تیم خود پوریا خلیفه، احسان صمدی، امیرحسین مجیدی، علی نصیری و پدرام فخفوری را به میدان فرستاد.

در این مسابقه پوریا خلیفه بازیکن تیم رعدپدافند و پری پتی بازیکن تیم گرگان به ترتیب با ۱۸ و ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان مسابقه بودند.

همچنین سجاد پذیرفته از گرگان با اثرگذاری ۲۳، موثرترین بازیکن مسابقه بود.

پذیرفته همچنین با ۱۵ ریباند و ۱۳ امتیاز عنوان بازیکن "دبل دبل" را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان هفته دهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با انجام ۱۰ بازی، ۹ برد و یک باخت با مجموع ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم در هفته یازدهم و پایانی دور رفت این رقابت‌ها دوشنبه آینده در رفسنجان میهمان تیم صنعت مس این شهر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha