استاندار بوشهر: جمهوری اسلامی متحد در مقابل کفر ایستاده است

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: امروز همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران، به‌صورت متحد در یک خاکریز و سنگر، مقابل کفار ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در جمع مسئولان واحدهای مختلف استانداری بوشهر حوادث اخیر را فرصت عنوان کرد و افزود: سنگر کنونی خاکریز اسلام، خدا، انقلاب اسلامی و مردم است و همه کفار در این عرصه دنبال فتح این خاکریز هستند و ملت مسلمان و ولایی ایران از این سنگر دفاع می‌کنند که باید قدر این شرایط و فرصت فراهم شده درک شود و برای آن ایفای نقش کرد.

وی با بیان اینکه خدمات و فعالیت‌ در این شرایط با عدد قابل قیاس و محاسبه نیست اظهار کرد: شهدای گرانقدر همه هستی خود را در برای احیا دین خداوند و حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند که امتداد راه آنان وظیفه همگانی و رسالت تاریخی است.

محمدی‌زاده گفت: نسل‌های آینده از جنگ‌ها، ایستادگی و مقاومت فولادی مردم ایران برای حفظ نظام اسلامی ایران در برابر دشمنان یاد و افتخار می‌کنند.

وی جایگاه مدیران در بخش‌ها و واحدهای مختلف استانداری را بسیار مهم و حساس دانست و افزود: این مسئولان به‌عنوان نماینده حاکمیت نظام اسلامی ایران محسوب می‌شوند و از این جایگاه باید کار دنبال شود و هر کس در موقعیت خودش این نقش را بخوبی ایفا کند.

استاندار بوشهر گفت: استانداری و مجموعه مدیران آن موتور محرکه پیشرفت این استان محسوب می‌شوند و در فعال شدن و به حرکت در آوردن همه بخش‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مدیران مختلف استانداری در همه حوزه‌ها باید شاخص باشند، افزود: این مدیران باید بیشتر زحمت بکشند و کمتر برخوردار باشند و تحقق این مهم اثرگذاری مهمی در جامعه هدف ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: ملت ایران برای حفظ نظام اسلامی ایران همواره با معاندان و دشمنان در حال نبرد است و در این راستا بیش از ۲۵۰ هزار نفر جان خود را فدا کرده‌اند و این درحالی است که ملت ۸۰ میلیونی نظام اسلامی ایران ۴۳ سال در حال جنگ هستند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید محیط و فضا معنوی و انقلابی شود افزود: مسئولان استانداری باید نماد انقلابی این استان باشند و حضور در برنامه‌های انقلابی، معنوی و فرهنگی ضرورت است.

محمدی‌زاده گفت: ارتقا محیط‌های معنوی و انقلابی در دستگاه‌های اجرایی ضروری است و مسئولان باید به رفتار و اخلاق معنوی و انقلابی در اجتماع و محیط کاری توجه ویژه کنند.

وی توسعه فضای دوستانه، برادرانه و خیرخواهانه در محیط‌های کاری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: محیط کاری و اجرایی اگر معنوی، انقلابی و رفتار مسئولان و کارکنان برادرانه باشد تحولات مهمی رخ می‌دهد و به بدنه جامعه منتقل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha