۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۹
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 84958830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ نفر جذب سازمان محیط زیست می‌شوند

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: امسال ۳۵۰ نیرو در سازمان محیط زیست استخدام خواهیم کرد که ۲۵۰ نفر از آنها محیط بان و یکصد نفر نیز کارشناس خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلاجقه روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح مرکز نگهداری فسیل های هفت میلیون ساله دره دیمه نورآباد در قلعه فلک الافلاک خرم آباد در جمع خبرنگاران لرستان، اظهار داشت: امروز در استان لرستان شاهد کارهای الگویی خوبی برای کشور بودیم که جای قدردانی دارد و باید همگی در جهت فرهنگ سازی محیط زیست حرکت کنیم که خوشبختانه تاکنون مردم نسبت به حفظ محیط زیست از مسوولان جلوتر بوده اند.

وی افزود: صنایع لرستان همکاری خوبی با محیط زیست دارند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد و در این راستا از توسعه ای که همسو با طبیعت باشد حتما حمایت خواهیم کرد چرا که توسعه باید گره گشای مسائل اقتصادی و زیرساختی باشد.

سلاجقه با تاکید بر اینکه یکی از زیرساختی ترین مسائل کشور موضوع محیط زیست است، بیان کرد: در بازدیدی که از مجموعه پتروشیمی خرم آباد داشتیم هم کار فرهنگی خوبی در این مجموعه صورت گرفته و هم مسوولیت های اجتماعی را به خوبی انجام می دهد و این نماد بسیار خوبی برای سایر صنایع است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز پایش تصویری مناطق زیست محیطی لرستان، تصریح کرد: این سیستم پایش زنگ خطری برای شکارچیان باشد و آنها نیز خود را به شکاربان محیط زیست تبدیل کنند.

سلاجقه درخصوص کمبود محیط بان در لرستان، عنوان کرد: امسال ۳۵۰ نیرو در سازمان محیط زیست استخدام خواهیم کرد که ۲۵۰ نفر محیط بان و یکصد نفر نیز کارشناس خواهند بود.

وی ادامه داد: در فراخوان استخدامی که خواهیم داد حتما تاکید داریم محیط بانان از روستاهای خود منطقه و بومی آنجا باشند و استان لرستان از لحاظ تعداد نیرو در اولویت مناسبی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha