۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84959146
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

روز دانشجو یادآور حفظ روحیه استکبار ستیزی است

۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84959146
روز دانشجو یادآور حفظ روحیه استکبار ستیزی است

خمین – ایرنا – خطیب جمعه خمین گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو یادآور حفظ روحیه استکبار ستیزی است و در دهه چهارم پیشرفت انقلاب اسلامی دانشجویان با خلاقیت و تلاش استکبار جهانی را به هراس واداشته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید«قاسم میرصادقی» در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین با تبریک روز دانشجو، افزود: حوادث ۱۶ آذر سال ۳۲ نشان داد دانشجو در خط مقدم استکبارستیزی و آمریکا ستیزی قرار دارد و مبارزه با استکبار و استعمار دلیل ماندگاری روز دانشجو است.

امام جمعه خمین ،استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی را از ویژگی های جنبش دانشجویی عنوان کرد.

حجت السلام میرصادقی با اشاره به سفر راهبردی نخست وزیر عراق به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این سفر در این دوره استراتژیک بسیار مهم است چراکه نخست وزیر عراق چشم انداز بلندمدتی برای ثبات در این کشور دارد.

وی ادامه داد: پایان حضور گروه های تروریستی و تجزیه طلب در کردستان، حفظ خطوط مرزی، مبارزه با داعش، معاهدات برق و تعیین تکلیف و پیگیری جدی ترور و شهادت سردار سلیمانی از محورهای سفر نخست وزیر عراق به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خمین تصریح کرد: با انتقام خون شهید سلیمانی استکبارجهانی و کسانی که در این جنایت دست داشتند سرنگون خواهند شد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرف فاطمه (س) افزود: این بانوی بزرگوار مادر تمام بشریت است.

حجت الاسلام میرصادقی با تاکید بر نقش مادر در نهاد خانواده اظهار داشت: فرزندآوری از ویژگی های فطری زنان است و غرب بر خلاف این فطرت عمل می کند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha