۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 84959187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه پردیس: دولت سیزدهم با قدرت در مسیر انقلاب و خدمت به مردم حرکت می کند

پردیس - ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت:دولت سیزدهم به ریاست جمهوری ابراهیم رییسی با قدرت تمام در مسیر انقلاب و خدمت به مردم در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)داشت:ایام فاطمیه چشمه جوشان بصیرت و تبیین است و دهشتناک ترین انحراف تاریخ دو محور مجال‌یابی منافقین برای میدان‌داری، صحنه‌گردانی و نقش‌آفرینی اجتماعی است و راهبرد مقابله با آن امروز با عنوان جهاد تبیین شناخته می شود.

وی با بیان اینکه دانشجو مؤذن جامعه است،سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو را گرامی داشت و توضیح داد: امروز دانشجویان موذن جامعه هستند ، صدای علم و دانش و پیشرفت های شما گوش دشمن را کر کرده به شدت اذیت می‌شوند ومی خواهند دانشجو را با شعارها و اقدامات فریبنده بدنام ،کنند لذا اینجاست که دانشجو باید دشمن خود را خوب بشناسد ، جامعه را هم بیدار نگهدارد و باصدای علم و دانش و اخلاق و معنویت خود دشمنان را تحقیر و ذلیل و خوار کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: دشمن روایت‌ جعلی درست می‌کند و انتشار می‌دهد تا مخاطب را در سیل اخبار جعلی غرق کند و خسارت های مشهود و غیر مشهود وارد می کند .

وی ادامه داد: خسارت مشهود مانند خسارت به بانک ها و بورس، شهرداری ها، ترانزیت جاده ای، صنعت گردشگری،کسب و کارهای اینترنتی و خسارت نامشهود همان تعطیلی کسب و کارها در مناطق مختلف رکود بازار در این مناطق و خسارت به جان و اموال شخصی مردم است که برای مردم مشکلات زیادی را ایجاد کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: بنا بر منویات مقام رهبری دو راهکار برای مقابله با فتنه گران داریم ،راهبرد اول اینکه؛نگذارید ضد انقلاب و دشمن از انقلاب شما هویت‌ زُدایی کند؛ حقیقت انقلاب را واژگونه و غلط نشان بدهد و راهبرد دوم آنکه دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید که جنگ روانی دشمن در کشور تأثیر بگذارد.حسینی ، اظهار داشت:

دشمنان در سازمان ملل برای ما قطعنامه ضد ایرانی تصویب کردند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا با عجله و شتاب، در شورای حقوق بشر سازمان‌ملل قطعنامه ضدایرانی را تصویب کرده‌اند تا یک هیأت حقیقت‌یاب درباره ادعاها درخصوص نقض حقوق بشر توسط ایران در اغتشاشات اخیر تشکیل بشودو علت این عجله دشمن این است که در شرایط اغتشاشات کشور به خیال خود بتوانند مردم و مسئولان را تحت فشار قرار داده و دچار خطای محاسباتی کنند و دربرابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان کوتاه بیایند.

حسینی اظهار داشت: ما به دشمنان خود یعنی آمریکا و غربی ها و سران عرب مرتجع از جمله سعودی می‌گوییم که خیلی خبیث هستید خودتان جنایت کردید و اغتشاش و آشوب درست کردید و جوانانمان را به شهادت رساندید و حتی کشته سازی کردید و حالا دنبال مقصر می گردید ،آگاه باشید که شکست سخت تری از ملت غیور ایران خواهید خورد.

وی با اشاره به چهار پرده از گرفتاری‌های رژیم رو به زوال صهیونیستی، توضیح داد: عملیات بی‌امان مقاومت، بلای جان صهیونیست‌ها،افزایش حملات بی‌امان هکری و سایبری،سیلی محکم جهانی به صهیونیست‌ها در جام جهانی فوتبال در قطر و فلاکت نتانیاهو در تشکیل کابینه نشانه های گرفتاری های رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به ریاست جمهوری ابراهیم رییسی با قدرت تمام در مسیر انقلاب و خدمت به مردم در حال حرکت است، اظهار داشت: دشمنان از این اقدامات به شدت عصبانی هستند و شاهد هجمه، آشوب، جعل اخبار از سوی دشمنان هستیم و همه و همه به این دلیل است که دولت دارد درست حرکت می کند و انشاالله به زودی گشایش‌های خوبی برای مردم ایجاد خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن گلایه از حضور نداشتن نمایندگان مجلس در شهرستان پردیس برای رسیدگی به مشکلات به ویژه مسکن مهر، اظهار داشت: از مسئولین و دولت درخواست و انتظار داریم که برخی کارها را در اولویت قرار بدهند، سالهاست مردم برای دریافت خانه های خود در شهر پردیس در رنج و عذاب هستند ، برای مردم دیگر صبری نمانده و در آینده اگر لازم باشد بیشتر و آشکار تر درباره این موضوع صحبت خواهم کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha