۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84959794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت سه بازارچه و یک مجتمع تجاری در محمد شهر کرج آغاز شد

کرج - ایرنا- شهردار محمد شهر کرج اعلام کرد: ساخت سه بازارچه عمومی و یک مجتمع تجاری با پارکینگ طبقاتی برای ساماندهی دستفروشان ، ایجاد اشتغال و روان سازی ترافیک در این شهر آغاز شد.

مهرداد حسن زاده روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : یکی از این بازارچه ها به طبخ و عرضه انواع غذاهای ایرانی و خارجی و مواد غذایی اختصاص یافته که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در نوع خود کم نظیر است .

وی ادامه داد: بازارچه غذایی محمد شهر در ۲۰ غرفه توسط شهرداری احداث و در اختیار افراد واجد شرایط با اشتغالزایی بالا قرار خواهد گرفت تا افزون بر اشتغالزایی بستری مناسب برای جذب گردشگران قرار گیرد.

حسن زاده گفت : بازارچه دوم به عرضه انواع محصولات کشاورزی و غذایی اختصاص دارد که با ۲ هزار متر مربع احداث و در اختیار جوانان و افراد جویای کسب و کار قرار خواهد گرفت .

شهردار محمد شهر بیان داشت: بازارچه سوم به مایحتاج عمومی اختصاص دارد که با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی برای تامین نیازهای عمومی مردم با قیمت مناسب و ایجاد اشتغال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: مجتمع تجاری با پارکینگ طبقاتی محمد شهر نیز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و در پنج طبقه آماده سازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساماندهی کسب و کارها، ایجاد اشتغال برای مردم و روان سازی ترافیک مهمترین اهداف این پروژه ها است که در تلاش هستیم با مشارکت بخش آنها را در کمترین زمان ممکن با رعایت اصول ایمنی به سرانجام برسانیم.

شهر ۱۷۰ هزار نفری محمدشهر در جنوب کرج قرار دارد که در سفر فروردین ماه امسال رییس جمهور به استان البرز ، این شهر و ۲ منطقه ماهدشت و کمالشهر برای ارتقا به شهرستان مورد بررسی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha