ویژه برنامه‌های «روایت حبیب» در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- ایرنا- ویژه برنامه‌های «روایت حبیب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اجرای برنامه‌های فرهنگی امروز (شنبه) در شهرستان شیروان خراسان شمالی آغاز شد.

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی در حاشیه آغاز ویژه برنامه های "روایت حبیب" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاروان هنری «روایت حبیب» قرار است به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت سه روز میهمان خراسان شمالی باشد و برنامه‌های متنوعی را اجرا کند.

اکرم صدیقی کلاته افزود: کاروان هنری "روایت حبیب" عنوان یک کاروان متشکل از ۵۰ هنرمند است که در قالب برنامه‌های میدانی در سطح شهرهای مختلف و همچنین برگزاری یادواره و شب‌های خاطره، تلاش دارد به سهم خود در زنده نگه‌داشتن یاد فرمانده بزرگ مقاومت، گامی بردارد.

وی ادامه داد: این کاروان استان به استان حرکت می‌کند تا نهایت در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دیار این سردار شهید برسد.

صدیقی کلاته خاطرنشان کرد: نقالی و پرده‌خوانی، برپایی نمایشگاه عکس، محفل نقد کتاب، برپایی کارگاه هنرهای تجسمی، شب خاطره، شعر و موسیقی بخشی از برنامه‌هایی است که با حضور این کاروان در شهرهای بجنورد، شیروان و آشخانه اجرا می شود.

وی تصریح کرد: امسال کاروان هنری روایت حبیب چند مخاطب دارد که شامل توده مردم با محوریت خانواده‌ها، مناطق کمتربرخوردار، هنرمندان استان و کودکان و نوجوانان است.

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: اجرای پرده‌خوانی شهید حمیدی‌زاده و موسیقی مقامی در شیروان، آشخانه و بجنورد در نوبت صبح و همچنین اجرای برنامه سفیر حبیب در این شهرها در نوبت عصر، محفل خاطره‌گویی در پلاتو شمس و دیدار با خانواده‌ شهدا و جانبازان از برنامه‌های شاخص در این چهار روز است.

«کاروان هنری روایت حبیب» در سومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha