۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1086
کد خبر: 84959984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست مرکز آموزش عالی محلات منصوب شد

۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبر: 84959984
سرپرست مرکز آموزش عالی محلات منصوب شد

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «محسن رضایی» را به عنوان سرپرست مرکز آموزش عالی شهرستان محلات منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به محسن رضایی آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز آموزش عالی محلات منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به کار گیرید.

محسن رضایی (محلات، ۱۳۵۶) دارای دکترای مدیریت بازرگانی و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور است که پیش از این ریاست پیام نور مرکز محلات و معاونت آموزشی و پژوهشی این مرکز را بر عهده داشته است. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر حسن خلیلی رئیس سابق مرکز آموزش عالی محلات در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

حکم انتصاب دکتر رضایی توسط دکتر محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر علوم به وی اعطا شد.

به گزارش ایرنا، مرکز آموزش عالی محلات در مهر ۱۳۹۱ با سه رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مهندسی صنایع و علوم کامپیوتر با پذیرش ۶۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز در حال حاضر با پنج رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و علوم کامپیوتر فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha