کرسی جهانی در انتظار رئیس فدراسیون کارگری

تهران- ایرنا- رئیس کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری از «جواد رمضی» برای کاندیداتوری و عضویت در هیئت اجرایی این کنفدراسیون دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، در کنگره اخیر کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری که با حضور نمایندگان بیش از ۴۰ کشور عضو در شهر رم ایتالیا برگزار شد، برنو مولئا رئیس این کنفدراسیون، در دیدار با جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به تلاش‌ها، توانمندی‌های وی و نیز عملکرد تاثیرگذار و فوق‌العاده فدراسیون ورزش کارگری ایران در سال‌های اخیر، رسما از وی برای کاندیداتوری عضویت در هئیت اجرایی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری دعوت کرد.

مولئا همچنین طی‌نامه‌ای با ابراز امیدواری نسبت به استمرار و تداوم این همکاری آورده است:

بعد از تجربه همکاری موفق با جنابعالی، فدراسیون ورزش کارگری و کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری در سال‌های اخیر و با توجه به مشارکت گسترده آن فدراسیون در رویدادهای ورزشی CSIT با همراهی ورزشکاران با انگیزه‌تان و در نظر گرفتن راهنمایی‌های با ارزش شما، بنده در جایگاه ریاست کنفدراسیون جهانی خرسندم تا از جنابعالی جهت اعلام آمادگی کاندیداتوری هیئت اجرایی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری CSIT برای دوره ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷ دعوت کنم.

با توجه به دعوتنامه ارسالی، کسب این جایگاه، مستلزم تداوم انجام اقدامات و همکاری‌ها همانند همکاری‌های سال‌های اخیر و همچنین ارتباط با تمامی اعضای کنفدراسیون جهانی با داشتن یک چشم انداز منحصر به فرد در راستای کارهای صورت پذیرفته‌ای می‌باشد که از زمان عهده‌داری ریاست کنفدراسیون جهانی از طرف بنده در کنار هم انجام داده‌ایم.

منتظر دریافت بازخورد مثبت جنابعالی جهت تداوم دریافت حمایت شما و شروع فرآیند انتخاباتی در راستای تعهد جدید شما در کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری می‌باشیم.

انتخابات کنگره (مجمع) انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری( CSIT) آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار و جواد رمضی با این دعوت از شانس بسیاری برای کسب این کرسی با اهمیت جهانی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha