۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۷:۲۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84960416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برف سبب لغزندگی راه های البرز شد

۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۷:۲۷
کد خبر: 84960416
بارش برف  سبب لغزندگی راه های البرز  شد

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز از بارش برف و باران در تمام راه های این استان خبرداد و گفت: اکنون این بارش درجاده کرج -چالوس از شدت بیشتری برخورداراست .

سرهنگ‌ پیمان کرمی روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف از نیمه شب گذشته تا کنون در همه راه های استان البرز در حال بارش است و به علت بارش برف سنگین محور جدید هشتگرد - طالقان تا اطلاع بعدی بسته شده است .

وی ادامه داد: اکنون نیز به علت بارش برف و باران تمام راه های استان البرز لغزنده است و همراه داشتن زنجیر چرخ ، لوازم ایمنی ، سوخت کافی ، مواد غذایی و سایر نیازها در محورهای کوهستانی ضروری است .

رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: در این شرایط جوی رانندگان با تجهیزات کامل و سوخت کافی سفر کرده و از سلامتی فنی خودرو خود مانند برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

وی درخصوص وضعیت ترافیکی راه های البرز گفت: اکنون ترافیک درخط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه های کرج - تهران نیز درمحدوده های پل کلاک و گرمدره سنگین است.

کرمی یادآورشد که همچنین ترافیک درخط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین به دلیل بارش برف دربرخی مقاطع پرحجم و سبب کندی تردد شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha