۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 84960505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازارچه کار و بار دانشجویی در دانشگاه تربت‌حیدریه آغاز به کار کرد

تربت‌حیدریه - ایرنا -بازارچه کار و بار دانشجویی همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور مسوولان محلی در دانشگاه دولتی تربت‌حیدریه برپا شد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه تربت‌حیدریه امروز یکشنبه در آیین افتتاح این بازارچه با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری ( ۱۲ تا ۱۷ آذر) گفت: این بازارچه نمایشگاهی در قالب ۲۰ غرفه در زمینه علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی تا پایان هفته جاری دایر است.

دکتر عباس خاشعی‌ سیوکی افزود: در این بازارچه، دانشجویان دانشگاه تربت حیدریه توانمندی‌های خود را در زمینه تولید کالا، فکر و اندیشه در قالب کسب و کارهای خرد و با سرمایه گذاری اندک به نمایش گذاشته‌اند.

بازارچه کار و بار دانشجویی در دانشگاه تربت‌حیدریه آغاز به کار کرد

وی خودباوری جوانان تحصیل‌کرده و معرفی بیشتر و بهتر دانش پژوهان را از جمله اهداف برپایی این بازارچه عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می رود برنامه های این چنینی زمینه ساز تلفیق علم و عمل و رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک باشد.

رییس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:دانشجویان این دانشگاه در این بازارچه مهارت‌های خود در رشته‌های تولید نرم‌افزار، صنایع دستی شامل مصنوعات چرم، فلزی، سفالی، سنگی، شیشه‌ای، چوبی و پارچه‌ای، گردشگری شامل معرفی مراکز جذب گردشگر و عرضه محصولات و سوغات استان خراسان رضوی و خوراکی‌های محلی، هنرهای تجسمی شامل خوشنویسی و نقاشی، باغبانی و زراعت شامل تولید گل و گیاه زینتی، کاکتوس و قارچ در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

در دانشگاه تربت‌حیدریه ۲ هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو در ۳۰ رشته تحصیل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha