اذعان رسانه صهیونیست به تشدید تنشها با روی کار آمدن راست‌گراها

تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیست اذعان کرد که با روی کار آمدن راست‌گراها در رژیم صهیونیستی، تنش‌ها در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در مطلبی درباره افزایش عملیات ضد صهیونیستی فلسطینیان با استفاده از خودرو در فلسطین اشغالی نوشت که تنش ها در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی سال 1948 میلادی بالاست و حملات خیابانی فلسطینی ها و یورش های نظامی نیروهای رژیم اسرائیل در کرانه باختری مشاهده می شود.

این رسانه چاپ تل آویو اضافه کرد: "افزایش خشونت با روی کار آمدن احزاب راستگرا در اسرائیل و پررنگ شدن نقش آنها در کابینه این (رژیم) مرتبط است."

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات اخیر خود در کرانه باختری با فلسطینی ها درگیر شده و چند شهروند فلسطینی را به شهادت رساند. در پاسخ به این جنایت ها، مبارزان فلسطینی نیز عملیات خود علیه صهیونیست ها را در کرانه باختری و قدس افزایش داده اند.

بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود در تلاش برای تشکیل کابینه ای از صهیونیست های تندرو است که این امر نگرانی هایی را در داخل خود این رژیم نیز بوجود آورده است.

کارشناسان سیاسی، کابینه جدید رژیم صهیونیستی را که بعد از پنج سال بن بست سیاسی روی کار خواهد آمد، از تندروترین و فاسدترین کابینه های تاریخ این رژیم جعلی ارزیابی کرده اند و این کابینه را عامل تسریع در فروپاشی این رژیم جعلی ارزیابی کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha