پیام صلح از سوی عامل جنگ!

تهران- ایرنا- "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی در حالی امروز در بدو ورود به شهر منامه پایتخت بحرین خود را پیام‌آور "صلح" دانست که این رژیم همواره در بیش از شش دهه گذشته عامل جنگ، بی ثباتی و تنش آفرینی بین کشورهای منطقه بوده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز یکشنبه نوشت: باتوجه به اعتراضات گسترده مردمی علیه سفر هرتزوگ به بحرین، هیات اعزامی مجبور به تغییر برنامه سفر شدند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز در اینباره نوشت: هرتزوگ در حالی به بحرین و امارات سفر کرد که مردم این دو کشور با برگزاری راهپیمایی های اعتراضی، مخالفت با آنرا اعلام کرده اند و احساسات ضداسرائیلی در میان بحرینی ها و اماراتی ها روبه گسترش است.

این رسانه صهیونیست از تظاهرات گسترده مردم بحرین پیش از سفر هرتزوگ خبر داد و نوشت: بحرینی ها در اعتراض به این سفر شعار «مرگ بر اسرائیل» سردادند و پرچم آن را آتش زدند.

جنایتکار به بحرین نیا!

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نوشت: بحرینی های معترض، روی بیلبورد عکس های هرتزوگ نوشتند «جنایتکار به بحرین نیا!».

این رسانه صهیونیست از جو شدید امنیتی در بحرین برای جلوگیری از انجام راهپیمایی اعتراضی در طول سفر هرتزوگ در امروز یکشنبه خبر داد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: مخالفان بحرینی در فضای مجازی هرتزوگ را تهدید کردند و به همین خاطر سازمان امنیت داخلی اسرائیل "شاباک" مجبور به اتخاذ تدابیر امنیتی شدیدتری برای سفر وی شد.

این رسانه صهیونیست به نقل از یکی از کاربران بحرینی در فضای مجازی نوشت: «عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت است. هرتزوگ به بحرین نیا».

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، "بی احترامی" به صهیونیست های حاضر در جام جهانی قطر به ویژه خبرنگاران صهیونیست را نمونه ای از احساسات ضدصهیونیستی علیه اشغالگران قدس در میان مسلمانان و اعراب ارزیابی کرد.

پیام صلح از سوی عامل جنگ

روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" نیز نوشت: هرتزوگ در دیدار با «عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین در منامه، این سفر را پیام‌آور صلح برای منطقه و گامی تاریخی برای توسعه روابط با جهان عرب اعلام کرده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همواره عامل بی ثباتی در منطقه بوده و موجودیت خود را در استمرار و تقویت گسست های منطقه ای می بیند.

پیام صلح از سوی عامل جنگ!

هرتزوگ در حالی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با امضای توافق سازش موسوم به "ابراهیم"، کشورهای عرب بیشتری به حلقه دوستان رژیم اسرائیل بپیوندند که امضاکنندگان این پیمان از حاکمان مستبد منطقه و در میان مردم خود منفور هستند و با امضای این توافق، بقای حکومت خود را به خطر انداخته اند.

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه بحرین همچنین با اشاره به سفرش به ابوظبی بعد از منامه و شرکت در یک کنفرانس هوافضا در امارات، بر گسترش روابط بین صنایع این رژیم با امارات، بحرین و دیگر کشورهای سازشکارِ امضا کننده توافقنامه "ابراهیم "تاکید کرد.

این اولین سفر یک رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین است.

توافقنامه سازش "ابراهیم" در سال ۲۰۱۲ و با میانجیگیری آمریکا بین رژیم صهیونیستی و برخی از حکام کشورهای عربی از جمله بحرین، امارات و مغرب امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha