۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84961940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون: شطرنج ایران نیازمند سرمایه‌گذاری است

اصفهان - ایرنا - رییس فدراسیون شطرنج گفت: در کشورمان آنطور که در دیگر کشورها در این رشته سرمایه‌گذاری می‌شود، سرمایه‌گذاری صورت نمی‌پذیرد و امیدواریم این موضوع اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن تامینی، روز دوشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات شطرنج اصفهان در سرای ورزشکاران این شهر افزود: شطرنج مانند بسیاری از رشته‌ها از جمله فوتبال می‌تواند منشا افتخارآفرینی و اهتزار پرچم کشورمان در میدان‌های جهانی باشد، لذا درخواست ما توجه بیشتر سرمایه‌گذاران به این رشته است.

وی همچنین با بیان‌اینکه همدلی رافع مشکلات ورزش است، خاطرنشان کرد: مسوولان باید شطرنج‌بازان را دریابند که چه زحماتی را مُتقبل می‌شوند.

رییس فدراسیون شطرنج تصریح کرد: اعتلای این رشته در اصفهان مُستلزم اقدامات زیرساختی است زیرا ظرفیت این خطه بسیار بالاست.

تامینی اضافه کرد: نامزدهای مجمع انتخاباتی و دیگر اعضای خانواده شطرنج باید دلخوری‌ها را کنار بگذارند و برای پیشرفت ورزش استان بکوشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع گفت: هرچه کیفیت ورزش در استان بهبود یابد شاهد ارتقای ورزش کشور خواهیم بود، زیرا این خطه سهم بسزایی در ورزش کشور دارد.

جواد محمدی خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی ورزش در هر رشته‌ای مانند شطرنج نیازمند همراهی و همگامی نامزدهای انتخاباتی است.

رییس جدید هیات شطرنج اصفهان نیز پس از پیروزی در مجمع انتخاباتی گفت: سرمایه‌گذاری در این رشته در اصفهان از جمله ضروری‌ترین نیازهاست که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

علی شجاعی اظهار داشت: برگزاری مسابقات بین‌المللی و کشوری و دوره‌های مختلف مربیگری و داوری در اصفهان از جمله برنامه‌هایی است که با هدف اعتلای این رشته با کمک همه خانواده شطرنج دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع امیرحسین سلیمی، علی شجاعی و رامین کمال ثبت‌نام کرده بودند که در دور نخست انتخابات از مجموع ۲۷ رای ماخوذه شجاعی ۱۳، کمال ۱۲ و سلیمی ۲ رای بدست آوردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم از مجموع آرا شجاعی ۱۴ و کمال ۱۳ رای را کسب کردند تا در نهایت شجاعی برای چهار سال رییس هیات شطرنج استان اصفهان شود.

در این جلسه همچنین مهشید سماوات، مرضیه آمیغی، مهرداد تولاییان و نسرین رشیدی خان‌آبادی به ترتیب بعنوان نایب رییس، خزانه‌دار، خُبره ورزشی و عضو هیات رییسه خانم، از حاضران در مجمع، رای اعتماد کسب کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha