حمایت از قانون جوانی جمعیت باید در اولویت برنامه تمام دستگاه ها قرار گیرد

کاشان-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید در اولویت کاری تمام دستگاه ها قرار گیرد و این کار جز با اراده محکم و حرکت جهادی امکان پذیر نیست.

به گزارش ایرنا مهدی زاهدی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت افزود:هرچند تشکیل و تحکیم خانواده و فرزندآوری امری الهی است که نیاز به تقویت بنیه های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی دارد اما تقویت قانون جوانی جمعیت و خانواده نیازمند هم افزایی، همکاری و حرکت جهادی و پیگیری مستمر دستگاه های ذیربط است.

وی اظهار کرد:تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شده و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به درستی برای مردم بیان شود،اساتید و بزرگان جامعه نقش مهمی در تبیین این قانون دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد:باید کمیته ای متشکل از رابطان دستگاه های مربوط برای پیگیری مستمر در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ایجاد شود و در جلسات بعدی گزارشی از عملکرد دستگاه خود در این حوزه ارائه کنند.

زاهدی گفت:با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در کاهش نرخ جمعیت کشور و تاکید ایشان بر فرزندآوری در سالیان اخیر، قانون حمایت از خانواده تصویب شد و دستگاه های مربوط در حوزه ازدواج باید با هم افزایی نسبت به رفع موانع ازدواج و ازدیاد جمعیت گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:در برهه حساس کنونی دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام و مسوولان است و تمامی ظرفیت و توان خود را در این زمینه به کار گرفته‌ و ما باید با تولید محتوای جذاب و تبیین و روشنگری خلاف این موضوع را ثابت کرده و خدمات دولت را به درستی بیان کنیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha