۴۲ درصد صنایع چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن استقرار دارد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بروجن گفت: هم‌اکنون ۴۲ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در این شهرستان مستقر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی شامگاه دوشنبه در نشست هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های فرمانداری‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری به‌میزبانی فرمانداری بروجن تاکید کرد: هم‌اینک حدود ۴۰۰ واحد تولیدی در پنج شهرک صنعتی شهرستان بروجن فعالیت دارد.
وی افزود: واحدهای تولیدی ظریف مصور، نخ نگین، فولاد و ورق خودرو از مهم‌ترین صنایع ایران و چهارمحال و بختیاری است که در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن فعالیت می‌کند.
کرمی تصریح کرد: هم‌اکنون روند اجرایی احداث فاز دوم توسعه شهرک صنعتی بروجن بدون هیچ‌گونه معضل و مشکل اجتماعی در حال انجام است.
وی یادآور شد: ظرفیت‌های شهرستان بروجن در بخش‌های مختلف باعث تسریع در روند توسعه این شهرستان شده و در توسعه چهارمحال و بختیاری هم نقش‌آفرین بوده است
سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به مسئولیت سخت روابط‌عمومی‌ها، اظهار داشت: روابط‌عمومی در فضای داخل سازمان‌ها یک واحد مهندسی انسان‌سازی است و در ارتباط بین همکاران با همدیگر و با مدیران نقش‌آفرینی می‌کند.
وی روابط‌عمومی‌ها را پُل ارتباطی بین مردم و مدیران سازمانی دانست و گفت: فعالان روابط‌عمومی‌ها افسران جهاد تبیین و جنگ رسانه‌ای در شرایط کنونی کشور هستند.
کرمی به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته اشاره و تاکید کرد: این پیشرفت‌ها باعث شده تا امروز کشورهای مختلف دنیا برای ضربه زدن به ایران تمام‌قد در میدان نبرد بایستند.
به گزارش ایرنا، در این نشست مسئولان روابط‌عمومی‌های فرمانداری‌های چهارمحال و بختیاری آخرین روش‌های نوین اطلاع‌رسانی را به‌منظور ارائه مطلوب‌تر اقدامات دولت سیزدهم به مردم با یکدیگر بررسی کردند.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha