۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84962574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعیت هلال احمر اردستان هشت طرح داوطلبی اجرا کرد

کاشان- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: این جمعیت از ابتدای سال جاری هشت طرح داوطلبی را در شهرستان اجرا کرد.

به گزارش ایرنا، منصور خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل کمک تامین هزینه ازدواج، جهیزیه و تهیه بسته های کمک معیشتی ،ارائه خدمات درمانی و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان و خانواده های کمتر برخوردار اردستان است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۶۹۷ میلیون و ۳۵۰هزار تومان از محل کمک نیکو کاران ،داوطلبان و اعتبارات دولتی هزینه شده است.

خانی گفت: ۱۷۰ میلیون تومان از کل اعتبار هزینه شده از محل کمک های دولتی و بقیه کمک خیری نیکوکاران بوده است.
رییس جمعیت هلال احمر اردستان گفت:در این مدت ۵۸۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار به ارزش۱۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان،۳۶۰ سبد کالا به ارزش ۱۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان توزیع شده است.
خانی با بیان اینکه در سال جاری ۱۲۹ میلیون تومان کمک های درمانی و دارویی بلاعوض به مددجویان و بیماران بی بضاعت از بخش کمک دولتی ارائه شد و یک دستگاه اکسیژن ساز و ۱۵ عدد کپسول اکسیژن با مانومتر برای استفاده بیماران به صورت امانی به ارزش ۷۰ میلیون تومان از محل کمک نیکو کاران و داوطلبان خریداری شده است.
رییس جمعیت هلال احمر اردستان در ادامه بیان کرد:در این مدت ۱۳ فعالیت داوطلبانه و ۴۱ میلیون تومان خدمات به مراجعان در قالب ایستگاه های سلامت و خدمات بشردوستانه از محل منابع دولتی ارائه شده است.
خانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی داوطلب گفت: این روز یادآور تلاش، در عرصه ترویج مکارم انسانی و اخلاقی است و همواره نویدبخش همدلی و همراهی مردمی صدیق، در راستای حفظ کرامت انسانی در ابعادی بی‌مرز، به شمار می‌رود که در آیین مقدس ما سفارشات و توصیه‌های فراوانی به آن شده است.

وی افزود: غبار روبی گلزار مطهر شهدا توسط کارکنان و داوطلبان، ارسال پیامک تبریک روز جهانی داوطلب به اعضا و داوطلبان، فراخوان عضویت در فضای عمومی و مجازی از جمله برنامه های انجام‌ شده از ابتدای سال جاری در مجموعه هلال احمر اردستان است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha