۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84962737
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

هزینه سرویس مشکل جدی دانش‌آموزان استثنایی خراسان رضوی است

سبزوار - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به سنگینی هزینه سرویس مدارس، یکی از مشکلات جدی خانواده دانش‌آموزان با نیازهای ویژه این استان، پرداخت هزینه سرویس آنان است.

سیدامیر شوشتری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مدارس استثنایی سبزوار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه تنها ۵۰ درصد هزینه سرویس دانش آموزان با نیازهای ویژه توسط خانواده آنها پرداخت می شود، اما بعضا آنها در تامین همین مقدار هم مشکل دارند.

وی افرود: در خراسان رضوی خیران زیادی در بخش های مختلف فعالیت دارند که باید از ظرفیت آنها برای کمک به تامین هزینه سرویس دانش آموزان با نیازهای ویژه استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سطح این استان حدود ۲۵۰ مدرسه استثنایی فعال است که دوری مسافت این مدارس در سطح شهرها هزینه بهای سرویس مدارس را افزایش داده است.

شوشتری افزود: در صورت همیاری خیران در کمک به تامین هزینه سرویس مدارس دانش آموزان با نیازهای ویژه، سهم خانواده های محروم و یا دارندگان بیش از یک فرزند دانش آموز، به پنج تا ۱۰ درصد کاهش می یابد.

خراسان رضوی با برخورداری از بیش از ۱۷ هزار دانش آموز استثنایی، دارنده بیشترین شمار شناسایی و پوشش آموزشی این گروه از دانش آموزان در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha