۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84963088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استعدادیابی تنیس در مدارس با جدیت پیگیری می‌شود

زنجان - ایرنا - رئیس فدراسیون تنیس گفت: تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش آماده شده تا استعدادیابی تنیس در مدارس با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داود عزیزی روز سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات تنیس استان زنجان، افزود: در تفاهم نامه آماده شده، ارایه آموزش های لازم به معلمان ورزشی در دستور کار قرار می گیرد تا به عنوان مربیان درجه سه در مدارس برای استعدادیابی این رشته ورزشی اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های این رشته ورزشی در استان زنجان، گفت: وقتی انتخابی تیم ملی ۱۴ سال را به استان زنجان دادیم از این کار راضی بودیم با وجود اینکه در روزهای سرد سال انجام گرفت.

عزیزی با بیان اینکه تنیس می تواند در روزهای سرد سال و مکان های تعیین شده انجام گیرد، گفت: این استان می تواند از سال های آینده همانند استان های آذربایجان شرقی و غربی قطب تنیس کشور باشد.

این مسوول ادامه داد: هر چند این استان زیر ساخت های لازم را دارد اما کافی نیست و باید برای تکمیل زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز این رشته ورزشی اقدام شود.

وی اضافه کرد: یک بخش از کمبودها هم به بخش مربیگری و داوری این رشته باز می گردد که در این راستا در سال ۱۴۰۲ میزبانی مربیگری درجه سه به هیات تنیس استان زنجان داده خواهد شد.

رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه هر چقدر تعداد مربیان ورزشی این رشته در استان افزایش یابد اثرگذاری بیشتری در توسعه این رشته دارد، گفت: وجود مربیان تنیس در شهرستان ها به توسعه بیشتر این رشته در استان کمک فراوانی می کند.

عزیزی گفت: فدراسیون این آمادگی را دارد کلاس داوری درجه سه را نیز به میزبانی استان زنجان با حضور داور بین المللی برگزار کند.

وی با بیان اینکه در صورت آماده بودن زیر ساخت ها، یک مسابقه "آی تی اف "به نام زنجان در فدراسیون جهانی ثبت خواهد شد، اظهار داشت: این رخداد در مرداد یا شهریور سال آینده در این استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع، گفت: تیم مدیریتی خوبی در هیات تنیس استان فراهم شده که فرصت رشد خوبی را برای این رشته در استان فراهم می کند که در استان های دیگر وجود ندارد.

جواد بازرگان با بیان اینکه یکی از رسالت های ما اشتغال جامعه هدف است، خاطر نشان کرد: فضایی در رشته تنیس فراهم شده که به جرات می توان گفت به واسطه آن، حتی امکان اشتغال دائمی مهیا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha