۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۸
کد خبر: 84963334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادعای اعتصاب اتوبوسرانان مشهدی تکذیب شد

۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۸
کد خبر: 84963334
ادعای اعتصاب اتوبوسرانان مشهدی تکذیب شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: امروز (سه شنبه) هیچ اعتصابی توسط اتوبوسرانان مشهدی صورت نگرفته و همه اتوبوسرانان مشغول خدمت رسانی به شهروندان بودند.

علی اصغر نیشابوری سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتشار مطالبی در فضای مجازی و رسانه های معاند در خصوص اعتصاب اتوبوسرانان مشهدی افزود: امروز ۱۵ آذر ماه کلیپی با عنوان پیوستن اتوبوسرانان سازمان اتوبوسرانی مشهد به اعتصابات سراسری در پایانه آزادی در فضای مجازی و رسانه های معاند منتشر شد که صحت ندارد.

وی اضافه کرد: هیچ گونه اعتصابی از سوی اتوبوسرانان صورت نگرفته و سازمان اتوبوسرانی مشهد با ظرفیت کامل ناوگان در بخش سازمانی و خصوصی در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

نیشابوری اضافه کرد: خدمت به شهروندان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود ادامه دارد.

امروز ١۵ آذر ماه در فضای مجازی و رسانه های معاند مطالبی در خصوص اعتصاب سراسری اتوبوسرانان در پایانه آزادی مشهد منتشر شد.

سرویس دهی رایگان به دانشجویان همزمان با روز دانشجو

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: همچنین با تصمیم شورای اسلامی شهر مشهد، روز چهارشنبه ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو خدمات سازمان اتوبوسرانی در کلیه خطوط به دانشجویان به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

نیشابوری اضافه کرد: دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی خود به اتوبوسرانان و مینی بوسرانان در هنگام ورود به داخل ناوگان، از خدمات به صورت رایگان استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha