۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۴۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84963365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی خوزستان مشخص شدند

اهواز - ایرنا - نفرات برتر رقابت های کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان خوزستان پس از ۲ روز جدال نفس گیر مشخص شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رقابت های کشتی فرنگی انتخابی بزرگسالان استان خوزستان طی روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد.

این رقابت ها با حضور ۱۸۶ کشتی گیر از سراسر استان خوزستان برگزار و در پایان نفرات برتر برای حضور در رقابت های کشوری مشخص شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم این مسابقات علی حاجیوند نورائی(دزفول)، مهرگان جهانگیری(اندیمشک) اول و دوم شدند همچنین محمد اشکش (اندیمشک) و رامین احمدی(ایذه) مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیرحسین خونساری(اندیمشک) و میلاد رضانژاد (دزفول) مقام اول و دوم را کسب کردند، همچنین احمد ناصرپور(اندیمشک) و مهدی عشیری(اندیمشک) سوم مشترک شدند.

در ۶۳ کیلوگرم عارف محمدی(ایذه) و عباس چنانی(شوش) به مقام های اول و دوم رسیدند همچنین محمدرضا عبدولی(اندیمشک) و علیرضا دانشوریان(اهواز) سوم مشترک شدند.

در وزن ۶۷ کیلوکرم کرامت عبدولی(اندیمشک) اول شد همچنین محمد عزیزی(دزفول) و فرشاد بداغی (ایذه) مشترکا سوم شدند. نفر دوم این وزن به دلیل تخلف از جدول مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم رضا ساکی(اندیمشک) و ابوالفضل مهمدی(ایذه) اول و دوم شدند، همچنین محمد سعیدی(ایذه) و فرشید عبدولی(اندیمشک) سوم مشترک شدند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا ارقش(دزفول)، محمد الیاسی(اندیمشک)، مهدی الیاسی(اندیمشک) و رضا عادلی نژاد(بهبهان) عناوین اول،دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سیداحسان موسوی(ایذه)، فردین عبدولی(اندیمشک)، مجید سلیمانی(مسجدسلیمان) و سهراب رشیدی(بهبهان) مقام های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم سعید کریمی زاده (اندیمشک)، رضا شیرمهد(اندیمشک)، علی حمید(بهبهان) و محمدامین حمیدی اصل(اهواز) عناوین اول، دوم و سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حامد عبدولی(اندیمشک)، شایان حبیب زارع(دزفول) مقام های اول و دوم و اشکان عبدولی(اندیمشک) و حمیدرضا شیرولی(بهبهان) سوم مشترک شدند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم آرمان علیزاده (اندیمشک)، پارسا نظری(رامهرمز)، سعید حسین پور(مسجدسلیمان) و مهرداد کلیوند(دزفول) مقام های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha