به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا هر هفته یک روز را به شنیدن مشکلات مردم به طور حضوری یا تلفنی اختصاص می دهد و در شرایط سخت و با وجود مشغله کاری فراوان هم این روال را تغییر نداد و رسیدگی به مشکلات مردم به صورت مستقیم و بی واسطه همچنان باپرجا است.
اگرچه استاندار همواره ترجیح میدهد به طور حضوری به درد دلهای مردم گوش دهد و در بیش از یک سال اخیر هم بیشترین دیدارهای مردمی او حضوری بوده است ولی به منظور راحتی و تسهیل کار و بهرهمندی از ظرفیت سامانههای ایجاد شده از جمله سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد ) هرچند وقت یکبار این اقدام به طور تلفنی انجام میشود.
طبق اطلاع قبلی، استاندار کردستان امروز چهارشنبه در ساعت مقرر در مرکز سامانه سامد حاضر شد و به تلفنهای متوالی شهروندان پاسخ داد و به یادداشت برداری از آنچه شهروندان مطرح کردند؛ پرداخت گاهی سوالاتی هم از آنها میکرد تا به طور دقیق در جریان مسایل و مشکلات قرار گیرد.
هرچند اعلام شده بود استاندار امروز به طور تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردمی است ولی جمعی از شهروندان در مرکز سامد استانداری حضور پیدا کرده بودند تا از نزدیک مشکل خود را بیان کنند.
زارعیکوشا همچنین زمانی را به گفت و گو با تعدادی از مراجعین حضوری اختصاص داد و به درخواستهای آنها و همچنین موارد مطرح شده تلفنی، دستور پیگیری سریع داد.
نظر شما