۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84965772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ فقره کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های زنجان به مالکان تحویل داده شد

زنجان -ایرنا-سخنگوی ‌شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: از ابتدای امسال، ۳۰۰ ‌فقره کارت هوشمند سوخت جامانده در جایگاه‌های عرضه سوخت استان به مالکان آنها تحویل داده شد.

سید مجید ذکی اسکویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به محض جا ماندن کارت سوخت در جایگاه، مسئولان جایگاه موظف هستند اطلاعات کارت جامانده را ثبت کرده و نسبت به مراجعان مربوط پاسخگو باشند.

اسکویی افزود: مالک کارت می تواند با ارائه مدارک شناسایی، کارت سوخت خود را در صورت ارجاع توسط مجریان عرضه از نواحی شرکت تحویل بگیرد.

وی با تاکید بر استفاده صحیح از کارت های سوخت از هم استانی ها خواست: نسبت به حفظ کارت خود دقت کنند چون اگر کارت مفقود شده مورد استفاده قرار گیرد، مسوولیت آن بر عهده مالک کارت خواهد بود.

اسکویی خاطرنشان کرد: براساس ضوابط اختصاصی فرآورده های نفتی برگرفته از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خرید و فروش سهمیه یارانه ای فرآورده های نفتی از طریق کارت هوشمند سوخت ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات پیگرد قانونی به دنبال دارد.

وی به همه شهروندان و مالکان کارت سوخت بنزین و نفت و گاز توصیه کرد: کارت سوخت خود را رمزدار کنند تا در صورت مفقودی یا سرقت، امکان سوء استفاده از آن میسر نباشد.

۶۴ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان زنجان فعالیت دارد که از این تعداد ۲۴ باب، تک منظوره سی ان جی و ۴۰ باب دو منظوره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha