کرواسی بار دیگر برخلاف پیش‌بینی‌ها، شگفتی‌ساز جام‌جهانی شد

تهران- ایرنا-نخستین مسابقات یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ شب گذشته برگزار شد و دو تیم کرواسی و آرژانتین توانستند با ضربات پنالتی مجوز ورود به مرحله نیمه نهایی را کسب کنند، نتایجی که بر درستی ۵۰ درصدی پیش‌بینی مخاطبان ایرنا صحه گذاشت.

طبق گزارش‌های منتشره در بازی نخست شامگاه جمعه برزیل با شکست مقابل کرواسی از راه‌یابی به جمع چهار تیم پایانی بازماند و آرژانتین با پیروزی برابر نارنجی پوشان هلند، ثابت قدم به مسیر خود برای دستیابی به بیست و دومین جام جهانی فوتبال ادامه می دهد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ که در قطر در حال برگزاری است؛ از ۲۰ نوامبر(۲۹ آبان) آغاز و قرار است تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ۱۴۰۱) ادامه داشته باشد. این اولین مسابقات جام جهانی است که یک کشور عرب میزبان آن است و همچنین پس از جام جهانی ۲۰۰۲، دومین بار است که جام جهانی در قاره آسیا برگزار می‌شود. در این تورنمنت بین المللی ۳۲ تیم ملی فوتبال از سراسر جهان در آن شرکت کردند.

در این نظرسنجی ایرنا که از ابتدا تا پایان روز (جمعه) ۱۸ آذر برگزار شد، در مجموع ۶۵۵ نفر شرکت کردند.

کرواسی بار دیگر برخلاف پیش‌بینی‌ها، شگفتی‌ساز جام‌جهانی شد

برخلاف پیش‌بینی ۸۷.۷ درصدی مخاطبان ایرنا که پیروزی برزیل را نشان می‌داد، این تیم کرواسی بود که با ضربات پنالتی ۴ بر ۲ به دور بعد صعود کرد.

کرواسی بار دیگر برخلاف پیش‌بینی‌ها، شگفتی‌ساز جام‌جهانی شد

در دیگر دیدار روز گذشته مطابق پیش‌بینی ۶۱.۲ درصد از کاربران ایرنا، آرژانتین با ضربات پنالتی ۴ بر ۳ تیم هلند را شکست داد و به عنوان دومین تیم وارد مرحله نیمه نهایی شد.

کرواسی بار دیگر برخلاف پیش‌بینی‌ها، شگفتی‌ساز جام‌جهانی شد

گفتنی است از میان ۸ کشور هلند، آرژانتین، فرانسه، انگلیس، برزیل، کرواسی، مراکش و پرتغال که به یک چهارم جام‌جهانی صعود کردند، تاکنون کرواسی و آرژانتین توانستند مجوز ورود به نیمه نهایی را کسب کردند. تکلیف ۲ تیم دیگر نیز برای این مرحله امروز (شنبه) مشخص می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha