شرایط سخت قهرمان آسیا برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی

تهران- ایرنا- دارنده مدال کشتی فرنگی طلای قهرمانی آسیا گفت: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۹۷ کیلوگرم با آمادگی کامل با رقبای داخلی خود از جمله «محمدهادی ساروی» مبارزه خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر کشتی فرنگی در حالی ۱۸ آذر ماه پس از یک ماه با شرکت ۷ تیم و در ۲ گروه به پایان رسید که یکی از نمایندگان موفق تیم فولاد سپاهان مهدی بالی در وزن ۹۷کیلوگرم بود که توانست همانند جام جهانی در کشور جمهوری آذربایجان این بار در لیگ برتر پایه‌گذار برتری برای سپاهان شود.

پالی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: لیگ کشتی فرنگی نیز با فراز و فرودهای خود به پایان رسید و این مسابقات می‌تواند منبع درآمدی برای کشتی‌گیران به حساب آید. امسال سپاهان توانست تیم خوبی را روانه رقابت‌های لیگ برتر کند و با جذب مهرهای خوب توانست، به هدف خود که قهرمانی بود، دست یابد.

وی گفت: پس از سال‌ها (۱۳۹۲) که سپاهان تیمی در لیگ کشتی فرنگی نداشت توانست با قدرت در این رقابت‌ها حضور یابد. امیدوارم با این قهرمانی توانسته باشیم تا اعتماد آنان را جذب کرده باشیم. این موفقیت باعث شود تا سپاهان برای سال‌های آتی نیز در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور یابد.

دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی آسیا( ۲۰۲۱ آلماتی و ۲۰۲۲ اولان باتور) همچنین یادآور شد: در حال حاضر اوضاع خوبی به لحاظ جسمانی و بدنی دارم و بنا دارم تا با حضور در مسابقات قهرمانی کشور وارد چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی شوم و در صورت قهرمانی بتوانم راهی تورنمنت نیس فرانسه شوم.

دارنده مدال برنز کشورهای همبستگی اسلامی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را در پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ دارد، توضیح داد: کشتی ورزشی بی‌رکورد است. در این مسیر برای موفقیت تلاش خواهم کرد. در این وزن یکی از مهم‌ترین مدعیانم در وزن ۹۷کیلوگرم محمد هادی ساروی خواهد بود.

بالی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین برنامه من در صورت روبه رو شدن با ساروی تمرین و آمادگی شرایط جسمی است که در صورت کسب عنوان نخست در قهرمانی کشور با آمادگی کامل به مصاف دارنده برنز المپیک و قهرمان جهان خواهم رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha