۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84966271
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: یاد شهدا جهاد تبیین و بصیرت‌افزا است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: یاد و مجالس شهدا نوعی جهاد تبیین و مایه بصیرت‌افزایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در دفتر نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس یاد شهدا گفت: باید از ظرفیت شهدا برای روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان افزود: جهاد تبیین یعنی همین مجالس شهدا و برای گسترش بصیرت در بین مردم و نشان دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی باید کنگره های شهدا بزرگ شمرده شود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری هم در این جلسه با بیان اینکه کنگره شهدای استان بسیار بااهمیت است و باید جدی گرفته شود گفت: همه دستگاه های اجرایی و امکانات برای این کنگره بزرگ در استان به کار گرفته شود.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی افزود: نیاز است تلاش های مضاعفی برای شناساندن شهدای استان سمنان به کشور انجام شود و در این راه باید همه مسئولان و مردم همکاری داشته باشند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ثمرات برگزاری این کنگره شهدا بسیار زیاد و یکی از منزله های جهاد تبیین همین کنگره های شهدا است.

برگزاری دومین کنگره شهدای استان فرودین و اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه دومین کنگره شهدای استان فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار می شود گفت: ساخت‌کار کنگره و ستادها برنامه ریزی شده است و از اکنون کار اجرایی برگزاری به طور رسمی آغاز خواهد شد.

سردار حمید دامغانی با بیان اینکه ستاد اجرایی کنگره در قالب ۲۰ کمیته اجرایی با حضور دستگاه های اجرایی برگزار می شود، تصریح کرد: انتظار می رود تا همه دستگاه های اجرایی برای بهتر برگزار شدن مراسم همانند گذشته وارد میدان شوند.

وی افزود: نیاز است نقاط ضعف و قوت کنگره قبلی به خوبی بررسی و نسبت به بهتر شدن آنها برنامه ریزی های ممکن صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه احیای نام و یاد شهدا یک وظیفه برای همه در جامعه است گفت: تمام تلاش ما به کار گیری همه ظرفیت های موجود برای بهتر برگزار شدن کنگره سه هزار شهید استان سمنان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha