راه‌اندازی طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» با استفاده از ظرفیت نونهالان و نوجوانان

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: جمعیت هلال احمر در راستای منویات رهبر معظم انقلاب "پیشگامان پیشرفت عدالت" را با بهره‌گیری از ظرفیت نونهالان و نوجوانان راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب، افزود: در جامعه کنونی به ویژه در این روزها، دشمنان، منافقان کوردل، معاندان و سلطنت طلب ها و بدخواهان نظام به دنبال ایجاد فاصله بین طبقات و اقشار مختلف هستند که هلال احمر می تواند این فاصله‌ها را کم کند.

وی اضافه کرد: این طیف سنی که دل در گرو انقلاب، نظام، اعتقادات و ارزش های اسلامی دارند باید با پیوستن به جرگه داوطلبان این جمعیت اقدامات رذیلانه دشمنان را خنثی کنند.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر بی توجه به زبان، قومیت، دین و زبان افراد به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی اضافه کرد : داوطلبان جمعیت هلال احمر بی اجر و مزد و منت برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان تلاش کرده و در همه عرصه ها حضور فعال دارند.

استاندار همدان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در جریان دفاع مقدس، بحران سیل، زلزله و حتی در جریان شیوع کرونا حاضر شده و جانانه خدمت کردند.

قاسمی فرزاد یادآوری کرد: به دنبال بروز بحران آب در شهر همدان، پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جزو اولین کسانی بود که پیشگام از مسوولان ذیر ربط در همدان حضور یافت.

وی نتیجه حضور رییس جمعیت هلال احمر در استان همدان را اهدای یک میلیون بطری و ۲۰ هزار کلمن آب دانست و افزود: تحویل بطری های آب اهدایی در کمتر از ۲ روز، کمک حال همدان برای مدیریت بحران آب در زمان آبرسانی سیار با تانکر در محلات بود.

قاسمی فرزاد از داوطلبان جمعیت هلال احمر خواست پایه گذار بنیان های خوب در این باره باشند و افزود: اقدامات انسان دوستانه، اساس فرهنگ دینی و اعتقادی ما می شود.

وی با پاسداشت نیم فرن خدمت صادقانه هادی قروی از داوطلبان هلال احمر افزود: این شخصیت ۵۰ سال از عمر خود را در راه خدمت رسانی به مردم گذاشتند که امیدوارم دیگر داوطلبان نیز در این مسیر گام بردارند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha