۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84966800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵۹ مددجوی زندان رجایی‌شهر کرج آزاد شدند

۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبر: 84966800
۵۵۹  مددجوی زندان رجایی‌شهر کرج آزاد شدند

کرج - ایرنا - مدیر زندان رجایی شهر کرج اعلام کرد: ۵۵۹ مددجوی این زندان امسال در راستای اجرای برنامه حبس زدایی قوه قضاییه و کاهش جمعیت کیفری زندان ها آزاد شدند.

الله کرم عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مددجویان با استفاده از ظرفیت های قانونی آزادی وثیقه، کفالت، مرخصی پایان حبس، اتمام حبس، رضایت شاکی و امثال آن آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

وی اضافه کرد: بازدید های مستمر قضات و مراجع قضایی از زندان رجایی شهر و بررسی درخواست های مددجویان با هدف یافتن راهکارهای حبس زدایی ، موجب کاهش جمعیت کیفری این زندان شده است.
مدیر زندان رجایی شهر گفت: کارشناسان اجرای احکام این زندان با پیگیری پرونده قضایی مددجویان راه های قانونی برای آزادی این افراد را دنبال می کنند.
عزیزی گفت: رعایت مفاد حقوق شهروندی، تکریم مددجویان و بازسازی شخصیت فردی و اجتماعی آنها زمینه برای بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه فراهم می کند.

۵۵۹  مددجوی زندان رجایی‌شهر کرج آزاد شدند

اعطای مرخصی به ۳۲۸ مددجوی زندان رجایی شهر

مدیر زندان رجایی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای مرخصی به مددجویان خبرداد و گفت: امسال ۷۶۵ درخواست مرخصی از سوی مددجویان به شورای طبقه بندی ارجاع شده که ۳۲۸ مورد آن ها واجد شرایط تشخیص داد شد و توانستند از این مرخصی ها استفاده کنند.

عزیزی افزود: مددجویان در صورت رعایت ضوابط و مقررات زندان ، مشارکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی، فعالیت های مذهبی و قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی تحصیلی، مهارت های فنی حرفه ای و اجتماعی با کسب امتیاز لازم از مزایای قانونی مرخصی بهره مند می شوند.
وی گفت: مددجویان بنا به نوع جرم ارتکابی و همچنین سوابق آنها در زمان حبس، با سپردن تامین مناسب با نظر مقام قضایی می توانند از شرایط مرخصی استفاده کنند.
مدیر زندان رجایی شهر اظهار داشت : از آثار مثبت اعزام مددجویان به مرخصی ، ایجاد فرصت مناسب برای جلب رضایت شاکیان و حل مشکلات این افراد است .

زندان رجایی شهر یکی از چهارزندان مستقر در کرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha