کین: به عنوان کاپیتان مسوولیت شکست را می‌پذیرم

تهران- ایرنا- هری کین در واکنش به از دست دادن پنالتی مهم انگلیس برابر فرانسه گفت: این موضوع به جریان بازی ضربه زد زیرا ما باور داشتیم که بازی را می‌بریم. به عنوان یک کاپیتان مسئولیت این شکست را می‌پذیرم. 

به گزارش ایرنا از تارنمای گل، پس از گل اول اورلین شوامنی در دیدار فرانسه برابر انگلیس، هری کین در نیمه دوم توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای انگلیس به ثمر برساند. اندکی بعد از آن اولیویه ژیرو گل دوم را برای فرانسه به ثمر رساند.

بعد از این گل نیز میسون مونت در موحطه جریمه توسط هرناندز سرنگون شد تا داور برای بار دوم نقطه پنالتی را نشان دهد. کین این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی گل دوم را بزند اما تلاش او ناکام ماند و توپ از بالای دروازه عبور کرد.

هری کین پس ناکامی در این بازی و حذف انگلیس از جام جهانی گفت: همیشه خودم را برای پنالتی آماده می‌کنم چه یک پنالتی باشد چه دو پنالتی. همواره درباره کاری که می‌خواهم انجام دهم، مطمئن هستم و با خود می‌گویم می‌توانم از پس آن برآیم.

وی افزود: تقصیر از آمادگی من یا هر چیزی شبیه آن نیست. فقط اولین پنالتی عالی بود و دومی آنطور که می‌خواستم نشد. مطمئنا از دست دادن این پنالتی دردناک است. این موضوع به جریان بازی ضربه زد زیرا ما باور داشتیم که بازی را می‌بریم. به عنوان یک کاپیتان مسئولیت این شکست را می‌پذیرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha