کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهیِ مدارس هرمزگان شد

بندرعباس - ایرنا - کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی دانش‌آموزی روز یکشنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و جمعی از مسوولان فرهنگی به مدارس مناطق مختلف هرمزگان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان روز یکشنبه در این مراسم با قدردانی از آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان به جهت تامین اقلام ورزشی و بهداشتی برای مدارس استان گفت: این اقلام با هدف رعایت عدالت و رفاه حال دانش آموزان، ایجاد روحیه نشاط و همچنین خدمات رسانی گسترده به این افراد انجام می‌شود.

احسان کامرانی افزود: باید برای تقویت حوزه های ورزشی و بهداشتی دانش آموزان در استان هرمزگان بیش از پیش کار شود و در استعداد یابی‌ها بیشتر فعالیت انجام داد.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم اقلام ورزشی بتواند در حوزه ورزش، استعدادیابی‌ها و کمک به جامعه ورزشی و جوانان تحولی عظیم ایجاد کند.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه در حوزه های ورزشی دریایی باید بیشتر کار شود، بیان داشت: نگاه استاندار به ورزش و آموزش وپرورش ویژه است و تمامی توان‌مان را برای خدمت به جوانان گذاشته و برنامه‌های خوبی در حوزه آموزش وپرورش داریم.

کامرانی تصریح کرد: باید خودمان را برای کارهای بزرگ در حوزه ورزش و آموزش و پرورش استان آماده کنیم و تحقق این کارها تنها با تلاش برای آینده سازان این مرزو بوم اتفاق خواهد افتاد.

توزیع بیش از چهار میلیارد تومان تجهیزات ورزشی و آموزشی

کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهیِ مدارس هرمزگان شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان نیز در این مراسم گفت: تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان بین مدارس سراسر استان توزیع شد.

سید فخرالدین هاشمی افزود: اقلام تهیه شده ورزشی شامل میله والیبال، دروازه فوتسال، میله بدمینتون و میز تنیس روی میز است.

وی همچنین ابراز داشت: تقویت روحیه ورزشی و رعایت بهداشت یکی از برنامه‌های مهمی است که سند تحولِ بنیادین در تربیت زیستی و بدنی برای دانش‌آموزان درنظر گرفته است.

به گفته هاشمی، اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان احداث کرده است و همچنین ساخت هشت سالن ورزشی دیگر نیز در فضاهای آموزشی این استان در دست اجرا دارد.به گفته هاشمی، اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان احداث کرده است و همچنین ساخت هشت سالن ورزشی دیگر نیز در فضاهای آموزشی این استان در دست اجرا دارد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در حاشیه آیین توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی با اشاره به اینکه توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در استان بوده است، گفت: حدود ۳۰ هزار قلم کالای بهداشتی و ۲۵۰ قلم وسایل ورزشی در ۲۲ منطقه بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در سراسر مناطق هرمزمگان توزیع اقلام را داریم، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند را در اولویت قرار دادیم.