۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 844
کد خبر: 84967158
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حوزه‌های برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی اعلام شد

تهران- ایرنا- حوزه‌های جدید برگزاری دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) اعلام شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه اعلام کرد: پیرو اطلاعیه دوازدهم آذر ماه درباره نام‌نویسی در دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۴۰۱ و با توجه به اعلام مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اطلاع می‌رساند علاوه بر حوزه‌های برگزاری قبلی تعیین شده، آزمون مذکور (در صورت به حدنصاب رسیدن آمار داوطلبان ثبت نام کننده) در حوزه‌های دیگر نیز برگزار می‌شود.

با توجه به اعلام حوزه های جدید به منظور فراهم‌کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به نام‌نویسی در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند تا روز جمعه ۲۵ آذر ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند. ضروری است که متقاضیان در بازه‌ زمانی درنظرگرفته شده و مطالعه دقیق اطلاعیه مورخ ۱۲ آذر ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌ سنجش در این آزمون نام‌نویسی کنند.

همچنین متقاضیانی که برای شرکت در آزمون ثبت‌نام و کدرهگیری دریافت‌کرده‌اند، می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده برای ویرایش اطلاعات خود اقدام‌کنند.

این آزمون در داخل و خارج کشور برگزار می‌شود. دانشگاه‌های حکیم‌سبزواری در سبزوار و بوعلی همدان در همدان حوزه‌های برگزاری داخلی این آزمون هستند. همچنین شهرهای آنکارا و تفلیس به ترتیب در کشورهای ترکیه و گرجستان حوزه‌های برگزاری آزمون در خارج از کشور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha