۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84967361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الفیاض: همه ما شهید سپهبد سلیمانی هستیم/ الحشد الشعبی یک الگوی ملی است

تهران-ایرنا- رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در سخنانی به مناسبت سالروز پیروزی این کشور بر گروه تروریستی داعش گفت که عراق این پیروزی را مدیون شهدا و در راس آنها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حاج ابو مهدی المهندس معاون سابق سازمان الحشد الشعبی است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، فالح الفیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی در سخنانی اظهار داشت: پیروزی عراق بر تروریسم مایه مباهات نسل‌های آینده است.

وی گفت: پیروزی بر تروریسم رقم خورد شد و سازندگان پیروزی شهدا هستند که در راس آنها فرماندهان عملیات پیروزی بر گروه تروریستی داعش قرار دارند.

الفیاض افزود: به سلطه بیگانگان نه می‌گوییم، چراکه عراق آزاد است و اقدامات شهدا انواع تفرقه میان عراقی‌ها را از بین برد و الحشد الشعبی توانست یک الگوی ملی باشد.

وی ادامه داد: همه ملت عراق در پیروزی سهیم بودند و این دستاورد بزرگ نیاز به مراقبت و حفاظت دارد، به خصوص که دشمنان در حال حاضر مخفیانه کار می‌کنند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد: پیروزی بر تروریسم به حفظ وحدت کشور کمک کرد و در برهه فعلی توطئه علیه پیروزی از راه‌های مختلفی با تضعیف ثبات امنیتی، سیاسی و اجتماعی صورت می‌گیرد.

الفیاض ادامه داد: الحشد الشعبی یک نهاد امنیتی با آگاهی سیاسی است و این مزیت آن است.

وی خطاب به ملت عراق نیز گفت: آگاهی سلاحی است که مردم با آن با دشمنان خود و دشمنان عراق مقابله می‌کنند. نیروهای الحشد الشعبی و همه نیروهای امنیتی عراق قادر به حفظ امنیت کشور هستند، اما مهم‌ترین مسئله حفظ امنیت اجتماعی است.

رئیس سازمان الحشد الشعبی درباره فعالیت دولت جدید عراق تاکید کرد: باید به دولت جدید اجازه داد تا طرح‌ها و پروژه‌های اصلاحی و توسعه اجتماعی خود را پیاده کند؛ چراکه نظام سیاسی کشور ناشی از قانون اساسی و انتخاب ملت است و باید از آن دفاع کرد.

الفیاض همچنین اظهار داشت: عراق کشوری با میراث عالی، تاریخ درخشان و منابع طبیعی غنی است، اما همچنان با چالش هایی روبرو هستیم. ما از ملت عراق می‌خواهیم که آگاه باشند و شعار ما در مرحله بعدی آگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: از همین تریبون آغاز فصل سیادت و شهادت را اعلام می‌کنیم و همه ما در راستای دفاع از میهن فرماندهان شهید ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha