استاندار: جوانان البرزی را به سمت اشتغال مهارت محور هدایت کنیم

کرج - ایرنا - استاندار البرز از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خواست با ورود گسترده به آموزش های مهارتی ، جوانان را به سمت اشتغال پایدار و مهارت محور هدایت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست قرارگاه اشتغال استان البرز ضمن تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر جدی در جهت ایجاد بسترهای اشتغال، افزود: اشتغال، یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالبات جوانان است بنابراین باید مورد توجه ویژه این قرارگاه قرار گیرد.
وی ادامه داد: کارگروه های ویژه اشتغال و تامین مسکن جوانان باید ذیل قرارگاه های اشتغال و مسکن تشکیل شود.
عبداللهی افزود: تمام بانک ها باید گزارش دقیقی از روند اقدامات خود در خصوص جذب اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸، وام ازدواج، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احصا و گزارش کنند.
استاندار البرز اضافه کرد: باید افق مشخصی از برنامه های استان در حوزه اشتغال به ویژه برای جوانان ترسیم شود و براساس زمانبندی دقیق امور را دنبال کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: مهارت آموزان باید با ایده های خلاقانه و دستیابی به فنون جدید با اهتمام ویژه وارد عمل شوند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۳۸۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha