۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84967422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس سه شهرستان خراسان جنوبی روز دوشنبه غیرحضوری است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در پی بارش برف و سرمای شدید آموزش حضوری مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های سربیشه و درمیان همچنین مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان زیرکوه فردا (دوشنبه) تعطیل است و به شکل مجازی انجام می‌شود.

سید علیرضا موسوی‌نژاد شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فردا آموزش حضوری مدارس شهرستان‌های سربیشه و درمیان در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و دانش‌آموزان باید آموزش را به شکل مجازی از طریق شبکه شاد پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به آغاز بارش برف از بامداد امروز، آموزش حضوری در برخی مدارس استثنایی شهر و روستای شهرستان درمیان از جمله مدارس ابتدایی روستاهای خان، نوغند، آنیک، ماسنان، درمیان، دادران، گزند، جاجنگ و مناوند تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: دانش‌آموزان در روستاهای براندود، زیر براندود، نوزاد، تنگل، کماچی، خسروآباد، منند، آویشک، آویجان، درعباس، دره چرم، شیرگ، عبدله، پیرزنوک، سیدان، نگینان، و مدارس چند پایه‌ی گسک، فیزیک، خورشیدان و چشمه چاه شهرستان درمیان امروز صبح به مدرسه نرفتند.

وی افزود: همچنین به دلیل برودت هوا و یخبندان معابر شهری و روستایی، مدارس ابتدایی شهرستان زیرکوه در نوبت صبح فردا تعطیل است.

موسوی‌نژاد با اشاره به تعطیلی مدرسه ابتدایی چنشت سربیشه صبح امروز گفت: آموزش و پرورش به راهبران آموزشی شهرستان‌ها اختیار داده است که مدارس را با توجه به شرایط آب و هوایی پیش رو تعطیل اعلام کنند.

وی یادآور شد: از آنجایی که طبق اعلام هواشناسی فردا در استان شاهد سرما و یخبندان شدید خواهیم بود مدارس این شهرستان‌ها فقط برای دوشنبه ۲۱ آذر غیرحضوری است.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha