۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84967846
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کارفرمایان خراسان‌شمالی ۱۹۷ مددجوی کمیته امداد را جذب کردند

بجنورد- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: کارفرمایان این استان با دریافت تسهیلات کم بهره و بسته های تشویقی ۱۹۷ مددجوی این نهاد حمایتی را جذب کردند.

نورمحمد جهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال اشتغال ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان توسط کارفرمایان تعهد شده بود که تاکنون ۱۹۷ نفر جذب شدند.

وی اعطای بسته تشویقی به کارفرمایان را فرصت مناسبی برای اشتغالزایی مددجویان عنوان کرد و افزود: این نهاد به ازای جذب هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان تا چهار میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای کارفرمایان قرار می‌دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ادامه داد: این نهاد تعهد دارد به مدت ۲ سال در صورتی که حقوق قانون کار به مددجو تعلق گیرد حق بیمه او را پرداخت کند.

وی گفت: کارفرمایان در مناطق محروم دارای ضریب محرومیت و در طرح های دانش بنیان می توانند از هر دو بسته تشویقی(تسهیلات کارفرمایی و بیمه کارفرمایی) نیز استفاده کنند.

جهانی تاکید کرد: تقویت اقتصاد خانواده با اجرای طرح‌های اشتغال اصلی‌ترین برنامه کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha