۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 84968174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان: وضعیت شهرداری جاسک تاسف‌انگیز است

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84968174
دادستان: وضعیت شهرداری جاسک تاسف‌انگیز است

بندرعباس - ایرنا - دادستان جاسک نسبت به وضعیت نامناسب شهرداری در این منطقه هشدار داد و گفت: وضعیت عمرانی و بهداشتی این شهر بسیار تاسف‌انگیز است و پیمانکاران این مجموعه باید سریعا به تعهدات خود عمل کنند.

حجت الاسلام علی امامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم به شدت از وضعیت شهرداری جاسک ناراضی هستند و به تبع مدعی‌العموم هم از عملکرد این مجموعه رضایت ندارد.

وی بیان داشت: هم اکنون وضعیت آسفالت میدان‌ها، جدول کشی‌ها، خیابان‎‌ها، پیاده‌روها، جمع‌آوری پسماند و همچنین مسائل بهداشتی در جاسک با اهمال کاری از سوی شهرداری مواجه است و وضعیت مطلوبی ندارد.

دادستان جاسک با اشاره به اینکه این وضعیت شهر شایسته مردم نیست، اظهار داشت: انگار سال‎های متمادی این شهر بدون شهرداری بوده است که حتی یک پارک مناسب یا یک مکان تفریحی هم نداشته که این وضعیت نشانه ضعف مسوولان شهرداری بوده است.

حجت الاسلام امامی، شهرداری را موظف به انجام تمامی موارد ماده ۵۵ قانون شهرداری از جمله جمع‌آوری سگ‎های ولگرد و حیوانات بدون صاحب دانست و ادامه داد: در این راستا تذکرهای جدی به شورا و شهرداری جاسک داده شده است و در صورت بی‎توجهی طبق قانون با آن‎ها برخورد خواهد شد و در زمینه احقاق حقوق مردم هیچ‎گونه تسامحی نخواهیم کرد.

وی گفت: افرادی که با شهرداری جهت انجام طرح‎ها قرارداد بسته‎اند سریعا به تعهدات خود عمل کنند وگرنه طبق قانون با آن‎ها برخورد خواهد شد.