مهلت نام‌نویسی در نشست بین المللی سرمایه‌گذاری فناوری ۲۰۲۳ تمدید شد

تهران - ایرنا - مهلت نام نویسی برای حضور در پنجمین نشست سرمایه گذاری فناوری (Technology Investment Meeting ۲۰۲۳) تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد با توجه استقبال سرمایه گذاران و سرمایه پذیران، نام نویسی برای رویداد پنجمین نشست سرمایه گذاری فناوری (Technology Investment Meeting ۲۰۲۳) به منظور شرکت هرچه بیشتر صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر و استارتاپ‌ها تمدید شده است.

این نشست با هدف جذب سرمایه و شتاب دهی شرکت‌های نوپا و دانش بنیان و با همت پارک فناوری پردیس و دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای اسلامی در حال توسعه (D-۸TTEN)، روزهای ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM) فرصتی برای شناسایی سرمایه‌گذاران کشورهای عضو و دیگر کشورهای اسلامی است تا در گام نخست باعث هم افزایی بین فعالان این بخش شود و در گام‌های بعدی با همکاری صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری از یک سو و کارآفرینان و شرکت‌های نوپا از سویی دیگر، سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نوآورانه و فناورانه را رقم بزنند.

مهلت نام‌نویسی در نشست بین المللی سرمایه‌گذاری فناوری ۲۰۲۳ تمدید شد


برنامه‌های اصلی نشست شامل جلسات میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران (B۲B) با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری، رونمایی از اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشورهای عضو D-۸ و بازدید از ظرفیت‌های اکوسیسیتم فناوری کشور است و حضور برای فعالان عرصه فناوری رایگان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در رویداد می توانند به آدرس https://d۸tten.org/technology-investment-meeting مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، نشست سرمایه گذاری فناوری تیم (TIM) یکی از رویدادهای زیرمجموعه شبکه انتقال و تبادل فناوری هشت کشور اسلامی است. این شبکه در حال توسعه (D-۸ TTEN) یک شبکه اطلاعاتی و مبادلاتی میان کشورهای اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مصر، مالزی و نیجریه است که از طریق ظرفیت‌سازی و اطلاع‌رسانی دستاوردها و نیازهای فناوری و ساماندهی مبادلات فناوری، همگرایی و هم‌افزایی بین کشورهای عضو را در زمینه فناوری بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha