برترین‌های حوزه ارتباط صنعت با دانشگاه معرفی شدند

تهران- ایرنا- برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش های مختلف اعم از دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله‌ها و پایان نامه‌های تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی در سومین روز از هفته پژوهش و فناوری معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، در سومین روز از هفته پژوهش و فناوری و نشست مشترک مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور که با حضور معاونان و مدیران پژوهشی وزارت‌خانه ها و دستگاه های اجرایی برگزار شد، برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش های مختلف اعم از دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله‌ها و پایان نامه‌های تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی معرفی و تقدیر شدند.

در این مراسم، سه دانشگاه برتر در حوزه مهارت‌افزایی معرفی و تجلیل شدند و از هفت مورد پایان‌نامه‌ و رساله‌ تقاضامحور تقدیر به عمل آمد.

در بخش وزارتخانه و دستگاه اجرایی برتر در همکاری با دانشگاه‌ها، از دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمد جوادزاده کمند معاون سرمایه و نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر حمیدرضا طهوری مشاور وزیر کشور در امور فناوری، دکتر محمدرضا کمالی رییس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح و دکتر ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تقدیر شد.

همچنین شرکت توسعه سازان پهنه کیانسه در همکاری با دانشگاه زابل، شرکت سنگ آهک مرکزی ایران-بافق در همکاری با دانشگاه یزد و شرکت ماشین سازی گاز کربنیک شهرکرد در همکاری با پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی به عنوان برگزیدگان بخش خصوصی در همکاری با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها معرفی تقدیر شدند.

برترین‌های حوزه ارتباط صنعت با دانشگاه معرفی شدند

از دکتر رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف به عنوان تنها دانشگاه برگزیده در حوزه قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت تجلیل شد.

همچنین سه دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه یزد و دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان دانشگاه های برگزیده در حوزه مهارت افزایی شناخته شدند و از روسای این دانشگاه ها تقدیر شد.

از دکتر غنودی رییس مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه مازندران به عنوان تنها دانشگاه برگزیده در توسعه مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی تقدیر شد.

در ادامه این مراسم مجریان و کارفرمایان طرح‌های صنعتی برگزیده نیز معرفی شدند؛ طرح "آسیب شناسی وضعیت موجود و تدوین الگوی برای برآورد تراز مالی فیزیکی طرح توسعه عمران شهری و تبدیل آن به تراز اقتصادی" که مجری این طرح دکتر رضا یگانی از دانشگاه صنعتی سهند و کارفرما و وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب ایران است.

طرح دوم "ارایه الگوی شبیه سازی برای بررسی افزایش حداقل دستمزد شاخص های اقتصادی تورم-رشد اقتصادی-اشتغال- رفاه" که مجری طرح دکتر غلامرضا کشاورز حداد از دانشگاه صنعتی شریف و کارفرما معاونت سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی است.

طرح سوم "مروری بر توسعه روش‌های تشخیص سریع دهانه رحم مبتنی بر اندازه گیری لود ویروس پاپیلومای انسانی نوع ۱۶ و ۱۸ با استفاده از زیست حسگر های الکتروشیمیایی" که مجری آن دکتر محسن فلاح زواره از دانشگاه خوارزمی و کارفرمای طرح معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی است.

طرح چهارم "تدوین مستندات اجرایی فرآیندهای وضع مطلوب منتخب در زنجیره ارزش بازرگانی خارجی به همراه الزامات ماژول بازرگانی زنجیره واردات بازرگانی دولتی ایران" که مجری طرح دکتر مهدی مرتضوی از دانشگاه تربیت مدرس و کارفرما وزارت جهاد کشاورزی شرکت بازرگانی دولتی ایران است.

همچنین پارک علم و فناوری گلستان، (برترین پارک در شاخقذ رشد درامد اختصاصی)، پارک علم و فناوری یزد (در شاخص توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری)، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان (در اجرای طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها)، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، همچنین پارک علم و فناوری صنایع نرم و فرهنگی (برترین پارک در شاخص تعامل با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم)، برترین پارک های علم و فناوری شناخته‌ شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha