۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84968851
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

یک‌هزار و ۶۹۷ نفر در طرح زمستانی یگان‌های امدادی آماده شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از آماده‌باش یک‌هزار و ۶۹۷ نفر از نیروهای امدادی در طرح زمستانی یگان‌های امدادی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز سه‌شنبه در حاشیه رزمایش طرح زمستانی یگان‌های امدادی گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی عنوان کرد: این نیروها شامل یگان‌های امدادی اعم از پلیس، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، راهدای و حمل و نقل جاده‌ای و امدادخودرو هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه پلیس نیز ۶۵ گشت با ۳۰۰ نیرو فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: سال گذشته در طرح زمستانی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سطح استان تردد کردند که امسال نسبت به سال ماقبل آن ۳.۵ درصد افزایش یافته‌ است.

فرمانده انتظامی گیلان بیان داشت: در زمستان سال گذشته یک‌هزار و ۱۷۱ فقره تصادف خودرویی داشتیم که موجب مجروحیت یکهزار و ۲۴۵ نفر و فوت ۱۲۷ نفر شده‌است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش نیروهای امدادی و دست اندرکاران طرح زمستانی شاهد کاهش جانباختگان در استان گیلان بوده و با هم‌افزایی و اطلاع‌رسانی به موقع کاهش تصادفات و جلوگیری از انسداد راهها را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی گیلان خاطر نشان کرد: تمام توان استان صرف این خواهد شد که بیشترین و مطلوب ترین خدمات را به مسافران داشته باشیم.

رزمایش طرح زمستانی یگان‌های امدادی گیلان امروز سه‌شنبه با حضور رژه دستگاه‌های خدمات‌رسان در مرکز فرماندهی استان در رشت برگزار شد.

این طرح از فردا در گیلان اجرا می شود و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha