علل فنی و حقوقی حادثه آتش‌سوزی دانشگاه صنعتی اصفهان در حال پیگیری است

اصفهان - ایرنا - معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: پیگیری علل فنی و حقوقی حادثه آتش‌سوزی دانشکده شیمی از طرف دانشگاه و با محوریت نهادهای مرتبط و ذیصلاح در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه ۱۹ آذر امسال حادثه آتش‌سوزی در یکی از آزمایشگاه‌های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان اتفاق افتاد که بر اثر آن یک نفر جان باخت؛ حسین مرادی، دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان و نیروی خدمت امریه دانشکده شیمی این دانشگاه، جان باخته این حادثه بود.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از حمیدرضا صفوی اعلام کرد: جلسه هایی در این چند روز با دانشجویان و استادان دانشگاه اشاره برگزار شد و رعایت ایمنی آزمایشگاه‌ها نه‌تنها در دانشکده شیمی بلکه در همه آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی موردتوجه و اهمیت است.

صفوی در مراسم یادبود سرباز علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه وقایع این‌چنین کم‌وبیش در دنیا و مراکز آموزش عالی اتفاق می‌افتد، افزود: مسئله مهم جلوگیری از تکرار این حوادث است.

عضو هیات‌رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: بخش عمده کار، مرتبط با افزایش سطح ایمنی دانشگاه بویژه آزمایشگاه‌ها با تجهیزات خاص است که دیگر هرگز شاهد چنین وقایع تلخی حتی در سطح جراحت هم نباشیم.

صفوی با اشاره به اینکه ایمنی، اولویت دانشگاه است، تاکید کرد: پیمایش‌ها برای حل مسایل ایمنی در نقاط بحرانی و آموزش استادان و دانشجویان تا رسیدن به سطح مطلوب با جدیت ادامه خواهد داشت.

مراسم یادبود حسین مرادی جان باخته حادثه آتش سوزی دانشکده شیمی با حضور اقشار مختلف دانشگاه در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha