۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84969331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در زنجان

زنجان - ایرنا- مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان از پرداخت ١٧ هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال تسهیلات به ٣۵ هزار و ۵٠٠ شهروندان زنجانی از ابتدای سال جاری خبر داد.

بهرام بادپا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: این بانک ۱۵ شعبه در شهرهای زنجان، ابهر، قیدار، آببر، خرم دره، ایجرود، سلطانیه، صائین قلعه، هیدج و شریف آباد دارد.
وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران به ۱۵ سالگی فعالیت خود رسیده است، اظهار داشت: در این مدت موفق به پرداخت بیش از ۵۹ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ۲۶۶ هزار متقاضی شده ایم.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این اقدام در نتیجه جذب ۳۶ هزار میلیارد ریال منابع قرض الحسنه در استان زنجان بوده است.
به گفته بادپا، این رقم هفت و نیم درصد از نقدینگی شبکه بانکی استان زنجان در بین ۲۸ بانک است.
وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقطه عطف نظام بانکی در کشور و نیاز جامعه ایرانی به شمار می رود، اضافه کرد: این بانک با شعار "بانکداری ناب اسلامی و از مردم برای مردم" در راستای ترویج مهربانی و گسترش فرهنگ قرآنی قرض الحسنه فعالیت می کند که ریشه در شرع مقدس اسلام دارد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این بانک بدون انجام هیچگونه فعالیت تجاری با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی به دنبال توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی قشرهای مختلف مردم در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار است.
بادپا اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، افزایش قدرت خرید آحاد جامعه، ازدواج، فرزندآوری، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی و سازمان های مردم نهاد در راستای بهبود شاخص های اقتصادی و افزایش قدرت خرید آحاد جامعه انجام می شود.
وی ادامه داد: در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و تحقق بانکداری بدون کاغذ، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برنامه های اصلاح ساختار، الکترونیکی کردن عملیات اجرایی و ایجاد یک بانک تمام الکترونیکی را در دستور کار دارد و همه عملیات بانکی در این بانک به صورت غیرحضوری و بدون استفاده از کاغذ قابل انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha