۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84970251
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات بدون اطاله دادرسی انجام می‌شود

اصفهان – ایرنا - رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: پرونده‌هایی که با موضوع اغتشاشات بررسی می‌شود به هیچ عنوان با مشکل اطاله دادرسی مواجه نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز چهارشنبه در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان مبارکه افزود: این پرونده‌ها در شعبه‌های ویژه و توسط قضات ویژه در حال رسیدگی است و پس از قطعی شدن، احکام آنها به سرعت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی و درایت مردم و مسوولان شهرستان مبارکه در مدیریت ناآرامی‌های اخیر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در شورای تامین و همکاری مردم فهیم مبارکه، در ناآرامی‌های اخیر شاهد بروز مشکل خیلی حادی در این شهرستان نبودیم.

رئیس کل دادگستری اصفهان به افزایش آمار ورودی پرونده‌ و کمبود نیروی اداری و قضایی به‌عنوان دلایل وجود اطاله دادرسی در دادگستری مبارکه اشاره کرد و گفت: به‌علت کمبود نیروی اداری و قضایی و همچنین افزایش آمار ورودی پرونده‌ به این واحد قضایی، این حوزه نیز مانند دیگر حوزه‌های قضایی استان با اطاله دادرسی، روبروست.

وی یادآور شد: با تخصیص ۲۰ نفر نیروی اداری و تعدادی نیروی قضایی تا چند ماه آینده مشکل این شهرستان تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری افزودد: با تلاش مجدانه و کار جهادی مجموعه شورای حل اختلاف، دادستان عمومی و انقلاب و رییس دادگستری مبارکه آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف این شهرستان به ۵۲ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه این آمار از میانگین کشوری و استان بالاتر است گفت: با استفاده بیشتر از ظرفیت‌های فرهنگی و معتمدان محلی در این شهرستان می‌توان آمار صلح و سازش در مبارکه را افزایش داد.

وی همچنین با حضور در کارخانه تولیدی چینی زرین و بررسی مشکلات این واحد تولیدی از جدیت دستگاه قضایی در جهت پیگیری و رفع موانع تولید این کارخانه و دیگر واحدهای صنعتی و تولیدی استان خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha