۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84970404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: مقاومت، گزینه بی بازگشت ملت فلسطین است

تهران – ایرنا – عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت گزینه بی بازگشت و غیرقابل تغییر ملت فلسطین است و قهرمانان ما برای شهادت از هم سبقت می گیرند.

به گزارش ایرنا از رادیو "صوت الاقصی" شیخ نافذ عزام روز چهارشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افزود: پیام این حضور این است که مقاومت گزینه اصلی ملت فلسطین برای بازپس گیری حقوق است.

وی اضافه کرد: دشمن از همه طرف ما را محاصره کرده است ولی ما با روحیه و ایمان و اعتماد به خدا، این محاصره را می شکنیم.

عزام گفت: آنچه در فلسطین در جریان است تاکید می کند که این ملت تسلیم نشده است و امکان ندارد تسلیم شود.

وی با بیان اینکه باید دست از گزینه آشتی و سازش بشوییم و حول مقاومت جمع شویم، افزود: بر حمایت و پشتیبانی کامل خود از قیام ملت فلسطین در کرانه باختری در جنین، نابلس و قدس و دیگر سرزمین های اشغالی تاکید می کنیم.

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: باید با توافق بر یک راهبرد ملی فراگیر از قهرمانان مقاومت در کرانه باختری دفاع کنیم و این توافق نیازمند افزایش تلاش ها برای سامان دادن به اوضاع داخلی است.

عزام گفت: موضوع فلسطین همچنان موضوع اصلی امت اسلامی است و دلهای میلیون ها مسلمان و عرب با آن است و از این رو ملت فلسطین باید بر حفظ و ادامه مقاومت عزتمندانه خود بکوشند.

وی افزود: پیام خون های شهدا این است که خواست و میل ما به زندگی بسیار قوی تر از صدای جنگنده های دشمن است.

عزام اظهار داشت: چشم همه امت اسلامی به رزمندگان حماس، جهاد اسلامی، شهدای الاقصی و دیگر گروه های مقاومت دوخته شده و این برای ما یک شرف و عزت است که خدا ما را برای این مسئولیت برگزیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha