مهمانان خارجی، مخاطب مستندهای ایرانی

تهران- ایرنا- چهارمین روز جشنواره سینما حقیقت از همان نخستین سانس‌های نمایش خود با استقبال خوبی از جانب مخاطب مواجه شد و این میزان استقبال برای این روز کاملا قابل پیش بینی بود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا همان گونه که انتظار میرفت چهارمین روز جشنواره با استقبال قابل توجهی از سینمادوستان مواجه شد به طوری که بسیاری از سالنهای نمایش دهنده ،آثار با ظرفیت بالایی از مخاطب همراه بودند.

در روز گذشته علاوه بر اینکه از چند مستند جدید رونمایی شد، چند مستند مهم و پرطرفدار روزهای گذشته نیز به نمایش درآمد که تلاقی این دو ،جریان تعداد زیادی از مخاطبان را روانه پردیس ملت کرد.

مهمانان خارجی، مخاطب مستندهای ایرانی

در این روز حتی از آثاری که ساعت ۱۴ نمایش داشتند نیز استقبال شد و این نکته ای است که حتی در سخنان وزیر ارشاد نیز قابل پیگیری است جایی که ایشان گفتند که از میزان استقبال بالایی که از آثار جشنواره سینما حقیقت امسال به عمل آمده است شگفت زده شده است.

نکته جالب توجه این روز آن که برخی از فیلمهایی که طی روزهای گذشته در جشنواره با اقبال خوبی از جانب مخاطب مواجه شده بودند در این روز که تکرار آنها نمایش داده شد نیز با استقبال خوبی همراه شد و جشنواره در چهارمین روز برگزاری خود شاهد صفوفی بود که منتظر باز شدن درب سالن بودند.

در میان آثاری که در این روز نمایش داده شد امین الضرب، آقا نعمت، قرار روز شانزدهم، آبی، روشن، اسپانک، ۶۴۱۰ روز اسارت و علی مسیو با اقبال بیشتری مواجه شد.

در این روز همچنین بزرگداشت سید محسن طباطبایی پور در سالن ۹ برگزار شد که این مراسم کمی بیشتر از دیگر بخشهای جنبی جشنواره این دوره با استقبال مخاطبان و دوستداران طباطبایی پور همراه بود.

مهمانان خارجی، مخاطب مستندهای ایرانی

حضور تعداد زیاد مهمانان خارجی در کاخ جشنواره نیز از دیگر نکات حائز اهمیت روز گذشته بود مهمانانی که حضور آنها را میشد در سانسهای مختلف این روز علی الخصوص برای تماشای مستندهای ایرانی به خوبی مشاهده کرد، پردیس با وجود ازدحام مخاطبان ایرانی و خارجی بدون حاشیه برنامه های خود را به انجام رساند که این مهم میتواند به عنوان امتیاز مثبت جشنواره امسال باشد.

برای امروز این انتظار وجود دارد که پردیس ملت شاهد بیشترین حجم مخاطب طی هفته جاری باشد. به هر حال روز پایانی جشنواره است و بسیاری از آثار مهم این دوره در این روز نمایش خواهند داشت تا بتوان جمع بندی جامع تری راجع شانزدهمین حشنواره سینما حقیقت به عمل آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha