۳۴۳ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس‌جمهور موجب توسعه شهرستان گرمه می‌شود 

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ۳۴۳ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به شهرستان گرمه تحول بزرگی در بخش‌های کشاورزی، صنعت، آبرسانی و راه ایجاد می کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد عصر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان گرمه اظهار داشت: تخصیص این حجم از اعتبار در سفر رییس جمهور تحول بزرگی را در این شهرستان ایجاد می کند و نقاط ضعف آن را برطرف می کند.

وی تصریح کرد: ۸۶.۵ میلیارد تومان معادل ۲۵ درصد از اعتبارات سفر رییس جمهور در بخش صنعت، ۵.۵ میلیارد تومان معادل ۱۲.۷۵ درصد در بخش کشاورزی، ۶۳ میلیارد تومان معادل ۱۸.۲ درصد در راه روستایی، ۱۲ میلیارد تومان معادل ۲ درصد در بخش آب این شهرستان هزینه می شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اجرایی شدن برنامه های توسعه ای استان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با همدلی و وحدت در جهت اجرایی شدن پروژه های عمرانی مردم تلاش کنند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

افزایش مصوبات سفر رییس جمهور به ۱۸ هزار میلیارد تومان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه گفت: ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رییس جمهور به استان بود که این رقم با اضافه شدن پروژه‌های پایدارسازی به ۱۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

رشیدی تصریح کرد: خراسان شمالی در بخش مسکن رتبه سوم کشور را داراست و طرح های مسکن در این استان در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان ۲۰۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره تخصیص یافت و اگر این طرح در سال آتی به بهره برداری برسد بیشتر مشکلات آب شرب این منطقه برطرف می شود.

شهرستان گرمه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.

این شهرستان دارای ۳ شهر و دو دهستان با ۱۵ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha