امام جمعه موقت یزد: دشمن به دنبال ترویج بی‌غیرتی در حوزه دین است

 یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: ترویج بی‌غیرتی در حوزه دین و بی‌توجهی به کشور و ملیت جزو اهداف و توطئه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: همه باید برای تعالی روح عزت و غیرت و حفظ و حراست از کشور اقدام کنیم؛ دشمنان حدود ۲ ماه است با توطئه و استفاده از برخی افراد فریب خورده داخلی به دنبال ترویج بی غیرتی دینی و وطن فروشی بودند که به حول و قوه الهی شکست خوردند.

وی اظهار کرد: برخی افراد برای بی غیرتی و ضربه زدن به کشور و میهن خود همانند سربازان استکبار عمل کردند ولی در پیشگاه مردم ذلیل و رسوا شدند.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: هر ایرانی با غیرت وطن دوست هیچگاه در مسیر توطئه و اهداف دشمنان قرار نمی گیرد و با همه وجود در خدمت مردم و میهن اسلامی است؛ هر فردی که در ایران زندگی می کند با هر دین و مرامی باید عشق به ملت و کشور اسلامی خود داشته باشد و از دستاوردهای آن دفاع کند.

وی بیان کرد: پاسداری از کشور و نوامیس و ارزش های الهی و انسانی آن یک وظیفه مهم محسوب می شود و همگان در قبال آن مسئول هستند.

امام جمعه موقت یزد گفت: امروز نیاز اصلی کشور داشتن غیرت دینی و حفظ حرمت ها و ارزش ها و دفاع همه جانبه از تمامی برکات نظام اسلامی است؛ برخی از افرادی که دست به خشونت می زنند در مسیر اهداف دشمنان و ضربه زدن به اصل نظام و توطئه دشمنان فعالیت دارند.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: دانشگاهی اصیل و دانشجوی انقلابی همه وجود خود را صرف خدمت به مردم و کشور می کند و تسلیم اهداف دشمنان نمی شود.

محمدی بیان کرد: ایران اسلامی ۴۳ سال است قربانی خشونت دشمن است ولی آنها ما را به خشونت متهم می‌کنند و همه به اهداف آنها به خوبی واقف هستند.

وی تصریح کرد: شعار دفاع از حقوق بشر دشمنان در بین مردم اثری ندارد و همه جامعه اسلامی به خوبی به اهداف دشمنان و توطئه آنها آشنا هستند.

خشونت و ترور، ابزار دست پیاده نظام‌های آمریکاست

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه استکبار با توطئه های شوم خود، گور خود را حفر می کند گفت:  خشونت و بی رحمی و ترور و قتل و غارت، ابزار دست این پیاده نظامهای آمریکا در ایران است تا زمینه تحقق اهداف اسرائیل را فراهم نمایند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: طبق نقشه مثلث شوم غربی ، عبری ، عربی ، ایران را باید آنچنان درگیر بحران داخلی کنند تا مجبور شود از فعالیت هسته ای و حمایت از محور مقاومت دست بردارد.

حسینی ادامه داد: انداختن گروههای تکفیری و وهابی و داعشی به جان مسلمانان در سوریه و لبنان و پاکستان و افغانستان و عراق و لیبی و انداختن منافقین به جان ملت ایران و به شهادت رساندن صدها هزار نفر و ترویج رعب و وحشت و خشونت مبنای عملی سران جبهه کفر و مبنای شعاریشان ، جهان عاری از وحشت و خشونت است .

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: معلم کلاس درس وحشت و خشونت ، رژیم صهیونیستی است که همواره مورد حمایت بی‌چون و چرای آمریکا است .

وی اظهار کرد: در شبکه‌های رسانه‌ای خود و نوکران منطقه ای آنها در فضای مجازی به بعضی جوانان ناآگاه ، آموزش و ترویج خشونت و اغتشاش و آشوب و ایجاد ناامنی می دهند و حالا اینها منادی جهان عاری از خشونت شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha