امام جمعه موقت یزد: اهانت به قرآن، نشان از زبونی دنیای استکبار است

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: اهانت به مقدسات به خصوص به قرآن مجید، ناشی از شکست دشمنان و زبونی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکاست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: اهانت به کلام وحی، ادامه دشمنی‌های آمریکا و غرب نسبت به اسلام و مسلمین است.

وی با محکوم کردن جنایت‌ها و خباثت‌های دنیای استکبار،آمریکا و اروپا در قبال مسلمان ادامه داد: این اقدام زشت و ذلیلانه، برنامه‌ریزی شده است و قطعا همانند گذشته منجر به شکست است.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: باید امت اسلام و مسلمین و تمامی آزادیخواهان جهان خشم و انزجار خود را نسبت به آمران و مسببان اهانت به کلام وحی، شایسته انجام دهند.

ناصری در ادامه به اهمیت بزرگداشت جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید شعارها و اهداف انقلاب اسلامی بازخوانی و برای تحقق آنها تلاش شود.

وی بیان کرد: باید پیشرفت‌های کشور در ابعاد مختلف که فراوان است در قالب جهاد تبیین برای مردم و نسل جوان بازگو شود و همه در قبال آن مسئول هستند.

امام جمعه موقت یزد: اهانت به قرآن، نشان از زبونی دنیای استکبار است

امام جمعه موقت یزد گفت: یکی از اهداف دشمن است که برکات و دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی به گوش مردم و جوانان نرسد و باید مسئولان برکات ۴۳ سال گذشته را بیان کنند.

محمدی بیان کرد: دشمن با برنامه‌های مختلف می‌خواهد مسیر نظام و انقلاب را از اهداف و شعارهای حقیقی خود جدا کند و باید مسئولان و مردم برای شکست استکبار بصیرت داشته باشند.

وی گفت: انقلاب اسلامی برای تحقق عدالت، ظلم ستیزی و توجه به مردم و توسعه کشور شکل گرفت و باید همواره با تکیه به دین در راستای اهداف نظام تلاش کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha