۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۹:۴۲
کد خبر: 84972069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ دستگاه ون و اتوبوس در طرقبه خراسان رضوی رونمایی شد

مشهد- ایرنا- همزمان با برگزاری همایش روز ملی حمل و نقل در طرقبه خراسان رضوی امروز، شنبه از ۲۲ دستگاه ون و اتوبوس در این شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار طرقبه شاندیز روز شنبه در همایش روز ملی حمل و نقل با بیان این مطلب، گفت: امروز علاوه بر افزوده شدن هفت مینی باس و ۱۵ دستگاه ون به حمل و نقل عمومی طرقبه از ۲ دستگاه مینی باس برقی تولید داخل نیز رونمایی شد که نشان دهنده توان تولید کنندگان داخلی در عرصه حمل و نقل پاک و دوستدار محیط زیست است.

حمید رضا ضیایی رحیمیان افزود: ۸۰ درصد اعتبارات تامین این ناوگان از اعتبارات ملی و بقیه توسط شهرداری طرقبه تامین شده است.

وی گفت: با توجه به چسبیدگی شهرستان ییلاقی طرقبه شاندیز به کلانشهر مشهد روزانه تا ۲۵۰ هزار نفر در قالب سفر بین شهری بین این ۲ شهرستان صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز طرقبه بیان داشت: با توجه به سفر جمعیت انبوه گردشگران به طرقبه و شاندیز تامین ناوگان حمل و نقل عمومی برای مردم طرقبه و گردشگران هدف اصلی برای تامین ناوگان جدید بوده است.

براساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

همچنین اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

همزمان با ۲۶ آذر ماه، همایش روز ملی حمل و نقل با حضور معاونین وزیر کشور و حدود ۵۰۰ نفر از تاکسیرانان، اتوبوس ران‌ها و فعالان حمل و نقل همگانی از جمله مدیران دفاتر فنی استانداری های سراسر کشور در طرقبه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha