۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84972077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد شهرک صنفی زیتون و شیرینی سنتی قزوین در دستور کار قرار گرفت

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ایجاد شهرک صنفی زیتون، باقلوا و شیرینی سنتی قزوین در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

رضا صفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قزوین از قطب های اصلی تولید زیتون و همچنین باقلوا و شیرینی های سنتی در کشور به شمار می رود و عدم مکان مناسب برای عرضه این محصولات از عمده مشکلات فعالان و شاغلان این دسته از کسب و کارها بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر خوشه صنعتی فرآوری زیتون، شیرینی سنتی و باقلوا در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین راه اندازی شد، اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی این خوشه ها کمک به بازاریابی در مورد فروش این محصولات بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: پیرو مصوبه شورای برنامه ریزی، توسعه و کارگروه های زیربنایی و آمایش سرزمینی استان در خصوص احداث شهرک صنفی قزوین، به دنبال مکان یابی مناسب برای ایجاد و راه اندازی شهرک صنفی زیتون و باقلوا و شیرینی های سنتی قزوین نیز هستیم.

این مسوول اظهار داشت: راه اندازی این شهرک های صنفی تخصصی که استان قزوین در آنها دارای مزیت است، بدون شک در رونق مشاغل و کسب و کارهای کوچک مربوط به این محصولات و اشتغالزایی جوانان استان تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

صفاری با بیان اینکه تلاش می شود تا در هر شهرستان این استان یک شهرک صنفی عمومی ایجاد شود و در این مکان ها یک نمایشگاه عرضه و معرفی محصولات نیز داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این شهرک در ساماندهی اصناف و اصلاح مناظر شهری اثرگذار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha