۳۵ تیم بازرسی ویژه شب یلدا در خراسان جنوبی فعال شدند

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی شب یلدا خبر داد و گفت: ۳۵ تیم بازرسی از امروز بازار استان را رصد می‌کنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، علی تهوری افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام مخصوص این روزها از جمله انواع میوه نظیر هندوانه و انار، انواع آجیل و شیرینی اداره کل صمت با همکاری ادارات مربوطه طرح نظارتی ویژه شب یلدا را از امروز ۲۶ آذر تا ۳۰ آذر ماه به مدت پنج روز اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: ۳۵ تیم بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در ۲ نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد می‌کنند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در این طرح اقلام مربوط به مناسبت شب یلدا از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش روانی در بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و برخورد با سوء‌استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو ذکر کرد.

تهوری از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر نشدن فاکتور و سایر تخلفات صنفی، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا بازرسان مربوطه در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha